Eikös tämä kovaa työtä ole teille kun tälläinen limainen kaveri tulee, ottaa päästä kiinni ja sanoo että koko aika sitten pannaan 😱...koska rikastuakseen sitä pillua on myytävä melkoisen ahkerasti.
No niin joo, mutta rikastuakseen muitakin töitä on tehtävä ahkerasti, oli se sitten ajatus- vai ruumiillista työtä.
Ei se vaan mene niin, että heittäytyy huoraksi ja hups olen kaunis, suosittu, hoikka ja rikas. Suurin osahan ei ole, paitsi Saila tieteskin
Kovaa työtähän tämä on, mutta ilman kovaa ei ole elämää. Riippuu mitä tavoittelee ja mitä on valmis sen eteen tekemään.
Juuri näin. On horosta kiinni, rikastuisko jollain toisella työllä helpommin tai nopeammin. Kovaa työtä tää joo on, mutta myös antoisaa ja hyvin palkattua. Kuten usein sanottua, ei tää kaikille oo, mutta kukin saa itse aikansa hinnoitella kuten parhaaksi näkee.
Kovaa työtä - Ai ettäkö työtä?? 🤔😅🙈😂
Skaala on varmaan aika laaja 🤔. Tarkoitan siis näkökulmaeroja palveluntarjoajien välillä. Riippunee paljon siitä, kuka asiaa katselee, millaisia tavoitteita hänellä on, millaisista lähtökohdista tekee hommia, millaisia toimintatapoja käyttää jne. 🤔
Kokoajan pitäisi olla mitä ihmeellisemmässä akrobaattisessa asennossa, henki haisee ja painoa 3x kertaa enemmän kuin PT:lla mutta päälle on päästävä.
Olen noista kärsimyksistä maksanut aina vähän ylimääräistä, mielestäni PT:n seura ja pimpero maksaa just sen mitä Turska siitä maksaa.
Summalla katsotaan sitten minkälaista saa.
En minäkään voi uutta Teslaa käydä itselleni vaatimassa halvemmalla kuin naapuri jos se sattuu tienaan enemmän, voi tietysti olla että emäntä senkin rahottaa 🤔
Tietysti jokainen PT tekee hommaa kuten itse haluaa (ainakin toivon niin) ja ottaa hommasta kaiken irti, jotkut kuulemma tekee tätäkin rakkaudesta lajiin
Ja jos joku tekee sillä bisnestä ja ostelee asuntoja niin hienoa, sitä vartenhan ”töitä” tehdään 😎👍