Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä ärsyttää?  (Luettu 19280 kertaa)

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä ärsyttää?
« Vastaus #180 : Tammikuu 28, 2025, 15:17:16 »
Yhdys sana ja oikein kirjotus virheet ja väli merkit ja lause rakenteet ihan päin vittua eikö koulussa opetettu äidin kieltä vai kävitkö koulua vai eikö vaan kiinosta sama kai se mitä se mulle kuuluu. 😁
Livekonsertit 2024: 20

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #181 : Tammikuu 28, 2025, 15:20:31 »
Yhdys sana ja oikein kirjotus virheet ja väli merkit ja lause rakenteet ihan päin vittua eikö koulussa opetettu äidin kieltä vai kävitkö koulua vai eikö vaan kiinosta sama kai se mitä se mulle kuuluu. 😁

Olipa ärsyttävää tavata tätä viestiä 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Paikalla NaapurinNoora

• Newbie
  • Galleria (6)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #182 : eilen kello 23:13:54 »

Tää jos mikä oli ärsyttävää.

Mut tätä sivuten tänään ärsytti ihmisten kommunikointitaidot, tai oikeastaan niiden puute.
Rakkaudesta lajiin. ♥️

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #183 : eilen kello 23:35:44 »

Täällä saitilla nää nyt ärsyttää lopulta aika vähän. Kaikilla kirjoittajilla nyt ei ole sama koulutustaso eikä oikeinkirjoitusta voi kaikilta edellyttää. Pääasia kun keskustelee. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.

Mutta jossain Tinderissä tai muualla nämä yhdys sanavirheiset ja muut kirjoitus taidottomat lentää kyl äkkiä vasuriin ::) Olen jonkun sortin sapioseksuaali noin siviilissä ja jos lisäksi löytyy tissit ja pillu sekä edes halu opetella suihinottoa, niin olen myyty ;D