Jimmy-setä täällä entistä kurttuisempana ja limaisempana.
Uutiset:
Moikka, olen Timppa ja kierrän Suomea matkailuautollani. Naiskauneudesta pidän erityisesti ja matkani varrella niitäkin onnekseni löytyy.
Mie oon tumma ja tulinen amiraali Lord Nelson. Naisten mies; herra 69. Aika paljon on tullut seksistä kirjoitettua est.2016 ja naisia "kaadettua" eikä köyhän miehen Johnny Deppin ulkonäöstä näissäkään ympyröissä haittaa ollut. Saatan riipasta joskus rapsan jos toisenkin, kun uusi ihanuus tulee vastaan. Vanhoja vakkareita ei voi koskaan liikaa hehkuttaa.Huumormielellä on vedetty tähän mennessä ja sama jatkukoon. Tämä on kuin se vanha mainos: Tää on vain elämää ja sitten Marketan(hupsun) kautta kotiin. Lopuksi vielä voi todeta melkein viime kesänä päädyin Venlan kanssa naisimiin, mutta se pappi perkele ketale vei naisen. Selvennykseksi joku nuori juippi oikeasti uskoi, että olisi meille hääkellot kilkattunut, mutta ei. Kolmatta kertaa en naisimiin päätynyt.
7 kuukauden päästä voin kertoa olleeni huorissa viitenä vuosikymmenenä.Matematiikka ei edelleenkään ole vahvuuksiani. Vuoden vaihtumiseen kun on alle 6 kuukautta ja minä aion korkata viidennen vuosikymmenen huorissa heti 1.1.2020.
Löysin sitten tännekin. Kiitti vaan, Venla:)