Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju uusille foorumilaisille  (Luettu 118888 kertaa)

Poissa Kuumarouva

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #540 : Elokuu 11, 2024, 11:25:54 »
Moi! Olen uusi tällä saitilla. Kiva huomata että ainakin kirjautuneita jäseniä on täällä aika kivasti. Jos olet mies joka tykkää uhkeapyllyisistä kuumista rouvista, ota toki ujostelematta yhteyttä. Katsotaan ollaanko samalla taajuudella. Iälläsi ei ole mitään väliä, sanoillasi kuitenkin on väliä hyvin paljon. Olisi kiva jos panostaisit hieman vastaukseesi, silloin minäkin vastaan sinulle varmuudella takaisin. PS. tykkäätkö minun pyöreästä pyllystäni? :inlove: 
Tykkäätkö pyllystäni? Tykkään antaa pimpsaani, mutta tykkään antaa vielä enemmän tiukkaa pyllyäni (67 /33) Kuumarouva haluaa tutustua täällä kiihkeisiin miehiin (oletko sinä kiihkeä mies?). Pyydän, panosta hieman vastaukseesi.

PS. myös useamman miehen kokoonpanot kiihottavat...

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1713
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #541 : Elokuu 11, 2024, 13:21:01 »
^ Tervetuloa forkalle Kuumarouva. Hieno pylly, mitä noista kuvista nyt saa selvää :) Kannattaa kertoa, että missäpäin vaikutat.

Poissa Kuumarouva

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #542 : Elokuu 11, 2024, 13:29:50 »
Kiitos! Helsingin seudulla mutta en rajaa muutakaan suomea pois jos sieltä löytyy kiinnostavia miehiä tai naisia  :D
Tykkäätkö pyllystäni? Tykkään antaa pimpsaani, mutta tykkään antaa vielä enemmän tiukkaa pyllyäni (67 /33) Kuumarouva haluaa tutustua täällä kiihkeisiin miehiin (oletko sinä kiihkeä mies?). Pyydän, panosta hieman vastaukseesi.

PS. myös useamman miehen kokoonpanot kiihottavat...

Poissa Commodore94

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #543 : Elokuu 20, 2024, 10:33:12 »
Morjens! :) Täällä kirjottelee itä-Helsinkiläinen (alakuperäänen pohojalaanen) nuori kundi. Mussa on semmonen erikoisuus, että oon sokea, mutta eipä se menoa haittaa, toivottavasti ;). Saa heittää YV:lläkin jos siltä tuntuu.
Vaikuttaa tosi mukavalta paikalta ja täällä on paljon jäseniä kirjautuneina.

Poissa Timo Hississä

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #544 : Elokuu 22, 2024, 17:37:33 »
Hei

Usein hississä mietin mihin olen menossa tai mistä tulossa. Nimi saattaa kertoa mielenkiinnon kohteista.

Poissa Mature hunter

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #545 : Syyskuu 19, 2024, 18:03:11 »
Moro
Mature hunter täällä esittäytyy. N50 vuotta elämää takana.
Niinkun nimi viittaa etsinnässä 40v ylöspäin olevat palveluntarjoajat. Jos joku Tamperelainen milf vailla luotettavaa, siistiä ja mukavaa mies seuraa niin laittakaa viestiä rohkeasti.