Okei, esittäydyn minäkin lopulta sitten. Kun olen ollut täällä jo yli vuoden.
Oikeasti toki insinööri, mutta parraton, yleensä. Ja muutakin kuin insinööri, sen lisäksi. 50+v.
Kokemusta vain alle 10 PT:stä, ja vain yksi all time favorite PT tähän asti, jonka luona on aina ilo käydä.
Johtuu siitä, että alitajuntani on jostain syystä super nirso (ei vikaa naisissa, useimmat vaan ei sytytä, enkä koe heitä seksuaalisina kohteina jostain syystä). (Enkä yhtään miestäkään, ikinä, parhaimmillaan mies ei ole vastenmielinen).
Onnellisesti naimisissa, ja vaimo tietää mitä teen -- ei rajoiteta toisiamme.
Tosin tässä minua emotionaalisesti helpottaa se, että hänen extreme-kokemusten hakemisensa ei liity seksiin ... vaikka minua kyllä pelottaa miten riskialttiita juttuja hän tekee (laillisia, tietysti). Hinta siitä, että ollaan vapaita, minulle ok, ei muutakaan vaihtoehtoa.
Olen muutaman vuoden ajan tarjonnut sensuaalisia hierontoja yms. oman ikäisille siviilinaisille, jotka ovat olleet valmiita etsimään ihokontaktia ja läheisyyttä, omista syistään, mutta toistaiseksi olen lopettanut sen, koska nuo jutut ovat aivan liian usein johtaneet tunteisiin heidän puoleltaan, ja se on 100% vastoin sopimusta vaimoni kanssa.
(Jos sattuisi löytymään joku nainen tai aviopari, joka haluaisi kivoja kokemuksia, ilman tunteita ja draamaa, olisin toki avoin sellaiseen tulevaisuudessa, mutta taitaa olla mahdotonta, aiempien kokemusten perusteella).