Kai tällainen roustausketju myös turskista pitää olla, kun kerran huoristakin on.
Uutiset:
Ei ne uskalla vastata , jollekin turskalle tulee paha mieli, joten voin avittaa.
-myöhästely
Tuo kyllä ärsyttää jos ei tule sovitussa ajassaEi ne uskalla vastata , jollekin turskalle tulee paha mieli, joten voin avittaa.
-myöhästely
Tuo on kyllä vittumaista, jos ei tule ajallaan.
Vituttaa, että ne ei ole nuolemassa mua just nyt. Vituttaa myös ettei ne tuo pattereita sen korvikkeeksi, että eivät ole nuolemassa just silloin kun mä haluan!
Vituttaa, että ne ei ole nuolemassa mua just nyt. Vituttaa myös ettei ne tuo pattereita sen korvikkeeksi, että eivät ole nuolemassa just silloin kun mä haluan!
Monta patteria tarvitset?
Vituttaa, että ne ei ole nuolemassa mua just nyt. Vituttaa myös ettei ne tuo pattereita sen korvikkeeksi, että eivät ole nuolemassa just silloin kun mä haluan!Mä voin lainata kieltäni, en jaksa tuoda pattereita niin paljoa mitä kieli jaksaa 😜
Mua on alkanut välillä vähän vituttaa se, että turskat ei lennä sinne, missä mä olen.
Sen ei mun mielestä pitäis olla esteenä, etten kerro missä olen ja väitän olevani sapattivapaalla. Ainakin mun lempparipokien pitäisi ymmärtää varata aikoja silloin, kun mua eniten panettaa ja riippumatta siitä, olenko vapaalla vai en ja missä päin maailmaa liikun.
Olenko väärässä? No en ole. Olenko vähän kiimassa? No olen. Riittääkö vapaa-ajan seksi? No ei ehkä ihan riitä enää.
Monta patteria tarvitset?
PALJON! En kehtaa enää ostaa lähikaupoista 😊
Ps. Eiks joku tällanen ketju jo ollut vai muistanko ihan väärin? Se oli mooooonta sivua pitkä 😁
- tyhmyys
- hyväuskoisuus
- sinisilmäisyys
- urpous
- nenästävedettävyys