Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: palveluntarjoajien asiakaskunta  (Luettu 927 kertaa)

Poissa dueerre

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
palveluntarjoajien asiakaskunta
« : Tammikuu 13, 2025, 17:06:29 »
Kysymys palveluntarjoajille :
Oletan, että suurin osa asikaskunnastanne on naimisissa olevia keski-ikäisiä miehiä, jopa 99.9 % niin kuin eräs kotimainen palveluntarjoaja kertoi. Kuinka paljon teidän muiden palveluntarjoajien asiakkaista on ukkomiehiä, mitä ilmeisemmin enemmistö. Osa heistä jättää tietenkin sen kertomatta, osa kertoo heti ja osalla on sormus vasemmassa kädessä todisteena. Mutta mikä on arvionne ? Tämä kertoo kuitenkin rajun todellisuuden vaimon pihtaamisesta sekä työnne tarpeellisuudesta auttaa meitä ahdingossa kituvia ukkomiehiä. Meidän avustuksella työnne pysyy kannattavana ja palveluiden määrä on hyvällä tasolla. Ilman meitä teidän usean työ olisi taloudellisesti kannattamatonta, kun ansiot putoisivat jopa reilusti alle puoleen. Tuleeko mieleen joskus salainen hymynkare siitä, että kotona pihtailu jatkuisi ja jospa näitä puutteessa kituvia miehiä olisikin enemmän niin ansioni olisisivat reilusti suuremmat. Suoko se teille paremman palveluinnon tai jopa salaisen pienen nautinnon ? Millaisia ajatuksia tämä teillä herättää ?

Poissa Ukulelele

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: palveluntarjoajien asiakaskunta
« Vastaus #1 : Tammikuu 13, 2025, 17:39:00 »
Hetken aikaa sitten oli ylellä juttu tutkimuksesta, miten ihmisten halutus kehittyy iän myötä.
 naisia himottaa nuorina huomattavasti, mutta himotus vähenee paljon 30- 40- vuotiaana. Puhumattakaan siitä ylöspäin.

Miehillä vähenee huomattavasti vähemmän vaikka miehilläkin himot vähenee 30v jälkeen.

Naisten "seksin pihtaaminen" on vähän erikoinen kuvaus ihan niinkuin naiset vittuillakseen haluavat vähemmän panna.
Tosin varmastinaiset puhuvat  ruinaajista jotka haluaa vain panna
tilanne johtuu vain kehossa tapahtuvista asioista molemmissa tapauksissa.

Minua kiinnostaisi tietää tilastosta miten tilanne laukeaa.
Miten moni pettää kollegan tai muun kanssa, kuinka moni ostaa seksiä, kuinka moni eroaa ja kuinka moni elää asian kanssa puhumatta siitä ja kuinka moni keskustelun kautta. Onhan näitäki jotka saa luvan kanssa käydä huorissa kun tunnistaa että mies haluaa enemmän eikä jaksa sitä ruinausta tai elävät ihan avoimessa suhteessa.

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (15)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : Tammikuu 13, 2025, 22:13:36 »
En tiedä kuinka iso osa asiakkaistani on ukkomiehiä, sillä asia ei minulle kuulu eikä kiinnosta oikeastaan. En muista kiinnittäneeni huomiota sormuksiin tai siihen onko niitä.

Monet kuitenkin kertovat syitä miksi ostavat seksiä. Siellä on ihan yhtälailla sinkkuja kuin varattujakin, en usko että aloituksen prosenttimäärät ovat lähelläkään totuutta.
❤️ Lomalla - seuraavana Helsinki 29.-30.1.❤️

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : Tammikuu 13, 2025, 23:21:48 »
Tähän ois niin paljon sanottavaa, että sitä ei kyllä lukis kukaan.

Joten sanon vaan, että ei, ei ole keski-ikäisiä ukkomiehiä noin paljoa ja ei, ihmisten suhdedynamiikat ja niiden taustat on vähän moniulotteisimpia kuin "muija pihtaa ja ukko juoksee huorissa".
Seuraavana Kemi
Nästa Kemi
The next stop Kemi
29.-31.1.

Poissa Viveca

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #4 : Tammikuu 14, 2025, 08:33:24 »
Nuo prosentit taitaa olla mun asiakkaiden prosentit, muistelen jossain ketjussa maininneeni. Jollakin toisella hupakolla on varmastikin eri prosentit. Mulla on pitkäaikaisia vakkarisuhteita suurin osa ja kun asiakkaat nyt tykkää vaihtaa kuulumisia, niin kyllä siinä siviilisäätykin käy hyvin ilmi.

Saattoi prosentti olla hieman yläkanttiin, mutta kyllä silti yli 90%:ssa mennään varattujen asiakkaiden suhteen.

Keski-ikäkin on mulla todennnäköisesti muita korkeampi, koska asiakkaat on suurin osa yli 50vuotiaita.
*pikkuPullea mature*

Paikalla häkkisen isa

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #5 : eilen kello 18:43:28 »
sen perusteella mitä ihmiset itse kertovat, väitän että noin puolet tai jopa alle on naimisissa. eikä heidänkään kohdalla asia ole ihan niin yksinkertainen että palveluita ostettaisiin koska vaimo ei anna
nähdään, terkuin ihana isa 😘