Arvelen, että et edelleenkään ymmärrä. Seksityöntekijä on paritettu (lain mukaan), jos hän antaa jonkun hommata itsellensä asunnon ja tekemään ilmoituksen ja hän maksaa tästä "toimistopalvelusta." Itse seksityö on silti tässä tilanteessa täysin vapaaehtoista.Heh joo vähän jopa huvittanut miten täällä on jotku tarkertuneet johonkin yksittäiseen sanaan. Aina ei kiireessä tule valittua välttämättä niitä oikeita sanoja. Myönnän syyllistyneeni tähän!Uskoisin, että ongelma on siinä, että sinä ilmeisesti ainakin aluksi tulkitsit, että paritettu (Suomen lain mukaan)=tekee seksityötä pakotettuna.
Aivan, voi olla joo. Pahoittelut kun olen puhunut asioista niiden väärillä termeillä. Lähinnä pointti on ollut koko ihmiskauppa/paritus yleisesti aiheena. Tosin minä kyllä arvelisin että monikaan paritettu ei tee seksityötä omasta halustaan tehdä seksityötä. Huom, arvelisin 🤔😁
Siis okei juu nyt ymmärsin, puhuit lain mukaan asiaa tulkiten. Tuo laki tosiaan vain haittaa niitä tekijöitä jotka tekevät omasta halustaan. Itse puhuin/tarkoitin niitä jotka ovat oikeasti pakotetusti paritettuja. Olisi pitänyt tarkentaa tuo pakotetusti asia!