Miten olet alalla toimien törmännyt näihin ulkomaalaisiin jotka mielipiteesi mukaan ovat lähes kaikki ihmiskaupan uhreja.
Ei, ymmärsit väärin. En vain muista tämän poliisin nimeä joten en voi sitä silloin kertoakkaan, saatikka pyytää kirjallista lausuntoa asiasta. Menee kohta hermo kun porukka vetää mutkat suoriksi 😅 Ja kyllä, mä uskon ennemmin poliisin joka on perehtynyt asiaan sanaa kuin jonkun random foorumilaisen joka ei oo tutkinut asiaa. 🙄
Olisiko niitä tutkimustuloksia tai kertoisitko miten edes olet perehtynyt asiaan ja todennut asian.
Ilman niitä olet vain random foorumille kirjoittava joka vain kirjoittaa mielipiteitään. 😅
Niin kuin olen sanonut, tilastoja ei ole. Samasta syystä kuin tuossa saamassani vastauksessa ihmiskauppa.fi sivulta, suurin osa toimii ”piilossa”. Ette näköjään ymmärrä suomen oikeusjärjestelmää, mutta jos ei ole todisteita niin mitään ei mukamas ole tapahtunut. Ja koska uhrit ei uskalla kertoa asiasta viranomaisille niin asialle on vaikea tehdä mitään. Olen perehtynyt asiaan alalla toimien, netistä tutkien ja viranomaisten kanssa keskustellen. Mitenkäs sinä olet asiaan perehtynyt? 😊
Riittäisikö usean vuoden asiakkaana olo. Suomalaisiakin olen välillä tavannut.
Joo jos olet jollain yhdellä tai kahdella käynyt useasti niin varmasti voit heidän puolesta sanoa että he eivät ole uhreja. Mutta eihän se kerro mitään koko tilanteesta? Mä laitoin jo yhden vastauksen aiheeseen liittyen jonka sain ihmiskauppaa tutkivilta henkilöiltä. Nyt odotan teiltä vastaavaa argumenttia siitä että suurin osa ulkomaalaisista EI ole sitä. Teillä vissiin oli siitä jotain tilastoja kun sitä multakin odotitte?
Minun ei tarvitse lukea iltalehdestä tai internetistä miten asiat ovat siellä oven takana tai perustaa mielipiteisiin kirjoituksiani.
Aloitin silloin kun suomessa ainoat ulkomaalaiset olivat virosta tai venäjältä ja muista maista ei edes tiedetty. En ole enää vuosiin laskenut käytyjä määriä. Useampia satoja pelkästään ulkomaalaisia tullut kuitenkin tavattua ja useita heistä useamman kerran. En tosin käy näillä romanialaisilla jotka ilmoituksissaan ovat italiasta tai muualta.
Ja edelleen vastapainoksi toivoisin teiltä todisteita siitä että suurin osa ulkomaalaisista ei ole pakotettuja, kun itse jo kertaalleen annoin ”todisteita”(joita on lähes mahdoton saada) aiheesta vastaan. Älkää vaatiko multa todisteita jos ette osaa siihen vastata oman argumenttinne puolesta. 🤷♀️
Tuota en todistukseksi kutsuisi... Sinä jos väität suurinta osaa paritetuksi niin sinun se pitäis todistaa
Kai se tälläisiä täytyy heitellä kun hiljaista on
Voi rakkaat pienet kun jaksatte olettaa että kaikessa on kyse tästä työstä. Suosittelen miettimään asioita myös siltä kantilta kun ottaa pään pois sieltä p**seestä niin maailma laajentuu kummasti😊
Niin no tämä foorumi on vissiin maksullisesta seksistä.