Huomenta kaikille, niin hupakoille kuin turskillekin. Teen opintoihini liittyen mielipide-esitystä aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle, ja olisin kiinnostunut kuulemaan mielipiteitänne aiheesta.
Uutiset:
Hutsujen mielenterveys ja itsetunto kasvavat kun kuulevat miehiltä usein miten ovat ihania ja taitavia. Siksi mielenterveys/psykologi-palvelujen tarve vähenee.
Veikkaan että tässä on ajatuksena heittää myös subjektiivisia arvioita ilman tilastodataa. Tämänkaltaisen keskustelun tulos voi olla se että löytyy lukijoille uusia näkökulmia ja ajatuksia, joskus jopa ns pointti.Hutsujen mielenterveys ja itsetunto kasvavat kun kuulevat miehiltä usein miten ovat ihania ja taitavia. Siksi mielenterveys/psykologi-palvelujen tarve vähenee.
Mielenkiintoinen näkemys. Olisiko tästä tutkimustuloksia ja kuinka paljon tämä vähentää hutsujen tarvetta mielenterveyspalveluille?
Huora ei hirveästi katso mihin rahojaan käyttää ja hänestä hyötyvät yrittäjät mikronmyyjästä asunto-auto kauppiaaseen.
^Mullekin kerran yksi vakkari toi uuden mikron. Olin edellisellä tapaamiskerralla tuskaillut kun en ollut silloiseen uuteen asuntoon vielä ehtinyt mikroa ostamaan, niin oli siitä ottanut vinkin. Tarpeellinen lahja oli.
Vuosien mittaan on kaikenlaisia muistamisia ollut, lounareista ruusuihin. En ole niin materian perään koska mulla on varaa ostaa kaikki haluamani itse, mutta kieltämättä ylimääräiset muistamiset lämmittää aina. Yleisimmin on muistettu ylimääräisellä rahalla, tilille tai käteen.
Mun mielestä yhä hauskin lahja oli, kun asiakas toi mulle mikron. Koska mun eteisessä oli roskiin menossa oleva mikro.
Seuraavan kerran hän toi mulle mikron. Kun sanoin tosiaan että oon laiska lähtemään mikron hakuun:D
Nauratti ja naurattaa yhä. Mutta erittäin hyvä ja käytännöllinen lahja! 😘
Veikkaan että tässä on ajatuksena heittää myös subjektiivisia arvioita ilman tilastodataa. Tämänkaltaisen keskustelun tulos voi olla se että löytyy lukijoille uusia näkökulmia ja ajatuksia, joskus jopa ns pointti.Hutsujen mielenterveys ja itsetunto kasvavat kun kuulevat miehiltä usein miten ovat ihania ja taitavia. Siksi mielenterveys/psykologi-palvelujen tarve vähenee.
Mielenkiintoinen näkemys. Olisiko tästä tutkimustuloksia ja kuinka paljon tämä vähentää hutsujen tarvetta mielenterveyspalveluille?
Yhteiskunnan jäsenenä argumentoin maksuseksin eduksi sen että olen saanut Ninalta pillua. Ne ovat olleet hienoja kokemuksia, yksiä niistä elämäni aikana sattuneista joita keinutuolissani muistelen.
Enpä oikein usko että muuten olisi ollut onni myötä. On toki mahdollista että olisimme Ninan kanssa törmänneet toisiimme Siwan kassajonossa taikka jossakin eräretkitulilla ja sitten yhdessä tuumineet että lähetään panemaan mutta pidän tätä mahdollisuutta varsin teoreettisena.
Huora ei hirveästi katso mihin rahojaan käyttää ja hänestä hyötyvät yrittäjät mikronmyyjästä asunto-auto kauppiaaseen.
Olet erehtynyt. Huorat eivät osta mikroja vaan myyvät ylimääräiset ja huonoimmat halvalla eteenpäin.^Mullekin kerran yksi vakkari toi uuden mikron. Olin edellisellä tapaamiskerralla tuskaillut kun en ollut silloiseen uuteen asuntoon vielä ehtinyt mikroa ostamaan, niin oli siitä ottanut vinkin. Tarpeellinen lahja oli.
Vuosien mittaan on kaikenlaisia muistamisia ollut, lounareista ruusuihin. En ole niin materian perään koska mulla on varaa ostaa kaikki haluamani itse, mutta kieltämättä ylimääräiset muistamiset lämmittää aina. Yleisimmin on muistettu ylimääräisellä rahalla, tilille tai käteen.Mun mielestä yhä hauskin lahja oli, kun asiakas toi mulle mikron. Koska mun eteisessä oli roskiin menossa oleva mikro.
Seuraavan kerran hän toi mulle mikron. Kun sanoin tosiaan että oon laiska lähtemään mikron hakuun:D
Nauratti ja naurattaa yhä. Mutta erittäin hyvä ja käytännöllinen lahja! 😘
Ok, olin väärässä. Puolustaudun sillä, että minulle ei kukaan ole tuonut mikroaaltoauunia ja tietoni ovat siltä osin vajavaisia. Mutta asunto-autoja ne huorulit ostelevat ja ennen huoraamista ei olisi tullut pieneen mieleenkään hankkia sellaista kikkaretta
Nääh... en tarvitse mikroa. Only cash. Eli kättä taskuun vaan sir.
HP on asian ytimessä.Veikkaan että tässä on ajatuksena heittää myös subjektiivisia arvioita ilman tilastodataa. Tämänkaltaisen keskustelun tulos voi olla se että löytyy lukijoille uusia näkökulmia ja ajatuksia, joskus jopa ns pointti.Hutsujen mielenterveys ja itsetunto kasvavat kun kuulevat miehiltä usein miten ovat ihania ja taitavia. Siksi mielenterveys/psykologi-palvelujen tarve vähenee.
Jotenkin voisi ajatella, että molempien sekä hupakoiden ja turskien mielihyvä, itsetunto ja varmaan mielenterveyskin voivat parantua. Punakka hymy naamalla poistuessa ja pusu hupakolle ovella ainakin toimii minulla hyvin
Kyllähän ajanpuitteissa käydään mahdollisesti myös monia keskusteluja palvelujen ohella, josta voi osalle olla hyötyä. Saa eril(n)aisen näkemyksen mahdollisesti itseä kuumottaviin elämän kysymyksiin tai sitten jutellaan vaan niitä näitä. Riippuu toki kuinka tuttuja ollaan, kuka uskaltaa avatua mistäkin.
No mutta voin olla väärässäkin - otetaan lisää kaffea
Maalataanko tässä nyt isolla pensselillä sitä, että lähes kaikki hutsut ovat mielenterveyspalveluiden tarpeessa ja seksityö on sitä auttavaa terapiaa? Ei hyvää päivää.Mitä olen ”hutsuja” tavannut niin suurin osa ei tarvitse minkäänlaisia mielenterveyspalveluja tai peittävät ne todella hyvin.