Minä olen kasvoiltani aivan mahdottoman söpö ja vastustamaton. Silmäni ovat kauniit ja tuikkivaiset, ja pitkät ripseni ovat luomut. Olen haliteltavan ja puristeltavan pehmeä. Myös pilluni on kaunis ja vastustamaton, ja se on saanut eräältä asiakkaalta liikanimen "Kuristajakäärme". (xDD) Olen erittäin hyvä suutelemaan.
Intuitioni ja ihmislukutaitoni ovat vahvat, joten mukaudun nopeasti ja helposti asiakkaan vireystilan mukaisesti ja osaan surffailla samoilla aalloilla kuin hänkin. Saan jännittäjänkin rentoutumaan. En ole hyökkäävä, vaan annan asiakkaalle tilaa ja aikaa, mutta en pelkää ottaa ohjia käsiini, mikäli näin sovitaan. Olen joustava, lämminhenkinen ja välittävä, aidosti kiinnostunut asiakkaasta ja siitä, että saan annettua hälle sellaista palvelua, mitä hän tuli hakemaan.
Pystyn keskustelemaan syvällisiä, kuuntelemaan murheita ja antamaan asiakkaalle voimauttavan kokemuksen omasta itsestään ja seksuaalisuudestaan, tai tarvittaessa jättämään tällaiset terapeuttiset elementit kokonaan pois ja olla vain pelkkänä "seksikissana" - tai sitten molempia tai jotain näiden väliltä. Minun seurassa on todella helppo olla.