Tosiaan aika tasaiseen tahtiin on tullut "sauvajumpassa" käytyä tapaamassa hupakoita alkuvuonna.
Saldo näyttää alkuvuoden osalta epäonnenlukua eli 13 sauvajumppaan olen osallistunut alkuvuonna. No ei se tähän jää
Jos katsotaan yksittäisten maiden osalta, niin suomalaisia on eniten. Toisaalta, jos vaan verrataan ulkomaisia ja kotimaisia, niin tässä otoksessa ulkomaisia on ollut enemmän. Bucket-listalta olen onnistunut saamaan pois jonkun verran hupakoita, mutta listahan päivittyy koko ajan Kaikki eivät ole olleet bucket-listalla, vaan panotunne on vaan päässyt yllättämään ja hetken mielijohteesta on tullut varattua aika nopeastikin Miehen panomieli on ihmeellinen!
Oikeastaan hetken mietin taaksepäin tätä vuotta, niin tapaamiset on menneet oikeastaan tosi hyvin. Se mitä olen hakenut eli nautintoja: seksiä eri asennoissa, suutelua, kosketusta jne. on onnistunut oikein hyvin Mies on lähtenyt monesti naama punaisena pois, syke ja mieli vielä korkealla ja suudelmien kera. Voisi todeta lyhyesti tyydyttyneenä.
Tiivistelmänä kaikista tapaamisista (1-10):
Palveluasenne: 9 (kukaan ei ole koskaan koko ajan parhaimmillaan)
Kuvat&ulkonäkö: 8,5 (joitain fotoshoppauksia löytyy)
Kielitaito: 8 (jos ottaa housut pois, pärjää hyvin kielellä kuin kielellä)
Hinta&laatu 9 (ei ylläreitä)
Yleinen fiilis tapaamisista: 9 (positiivinen yleisilme ja nautinnot)
Yksi peruttu tapaaminen sovitusti ja sää vaihtelevaa lumisesta räntäsateeseen
Potterin Sauvajumpat jatkuu vuoden 2022 osalta ja niitä nautintoja etsimässä
Saldo näyttää alkuvuoden osalta epäonnenlukua eli 13 sauvajumppaan olen osallistunut alkuvuonna. No ei se tähän jää
Jos katsotaan yksittäisten maiden osalta, niin suomalaisia on eniten. Toisaalta, jos vaan verrataan ulkomaisia ja kotimaisia, niin tässä otoksessa ulkomaisia on ollut enemmän. Bucket-listalta olen onnistunut saamaan pois jonkun verran hupakoita, mutta listahan päivittyy koko ajan Kaikki eivät ole olleet bucket-listalla, vaan panotunne on vaan päässyt yllättämään ja hetken mielijohteesta on tullut varattua aika nopeastikin Miehen panomieli on ihmeellinen!
Oikeastaan hetken mietin taaksepäin tätä vuotta, niin tapaamiset on menneet oikeastaan tosi hyvin. Se mitä olen hakenut eli nautintoja: seksiä eri asennoissa, suutelua, kosketusta jne. on onnistunut oikein hyvin Mies on lähtenyt monesti naama punaisena pois, syke ja mieli vielä korkealla ja suudelmien kera. Voisi todeta lyhyesti tyydyttyneenä.
Tiivistelmänä kaikista tapaamisista (1-10):
Palveluasenne: 9 (kukaan ei ole koskaan koko ajan parhaimmillaan)
Kuvat&ulkonäkö: 8,5 (joitain fotoshoppauksia löytyy)
Kielitaito: 8 (jos ottaa housut pois, pärjää hyvin kielellä kuin kielellä)
Hinta&laatu 9 (ei ylläreitä)
Yleinen fiilis tapaamisista: 9 (positiivinen yleisilme ja nautinnot)
Yksi peruttu tapaaminen sovitusti ja sää vaihtelevaa lumisesta räntäsateeseen
Potterin Sauvajumpat jatkuu vuoden 2022 osalta ja niitä nautintoja etsimässä