Heräsin ihan saatanalliseen panetuksen ja kusihädän sekoitukseen😂 Kamala tilanne.
Uutiset:
^ Sama ongelma Normaalisti panettaa aina, mutta nyt panettaa aivan järjettömän lujaa. Joku gangbang voisi maistua...
^ Sama ongelma Normaalisti panettaa aina, mutta nyt panettaa aivan järjettömän lujaa. Joku gangbang voisi maistua...
Käviskö Sinä+N+Minä
Käviskö Sinä+N+Minä
Jos se ihaNainen tykkää myös tytöistä, niin todellakin Heteromimmien kanssa en oikein mahdu samaan sänkyyn, kun iskee halu pussailla tissejä. (Myös Seepeli peruukissa sopii mulle. ❤)
^ Aina tuo Nezztori omii kaikki naiset itselleen Mikäs gangbang se on jos siellä vain yksi turska häärii, et kuitenkaan joka reikää ehdi pelaamaan 😂
Aivan järkyttävä panetus näin joulun jäljiltä. Oli pakko laittaa heti ilmoitus naapuriin, vaikka ihan vielä en ole edes joulunvietosta kotiin päässyt. Nyt, pliis, joku naimaan multa kunnolla aivot pellolle!!! <3
Ja mä kun luin tän vasta nyt! 😩 Muutenkin Nanna pyörinyt mielessä kun edellisestä kerrastakin on aikaa. ☺️