Panettaa kunnes katoin pörssiin,huomasin että ei panetakkaan tällä kertaa
Uutiset:
Väsyttää, panettaa ja kiukuttaa! En oo varma missä järjestyksessä, mutta paneminen saattais ratkaista kaikki 😁Mulla nämä samat ja muut vaivat vielä päälle. Löydettäiskö yhdessä ratkaisu? 🤭
Väsyttää, panettaa ja kiukuttaa! En oo varma missä järjestyksessä, mutta paneminen saattais ratkaista kaikki 😁Mulla nämä samat ja muut vaivat vielä päälle. Löydettäiskö yhdessä ratkaisu? 🤭
Enhän mä mitään kiukkupanoja edes osaa, mutta mielellään tulisin opettelemaanVäsyttää, panettaa ja kiukuttaa! En oo varma missä järjestyksessä, mutta paneminen saattais ratkaista kaikki 😁Mulla nämä samat ja muut vaivat vielä päälle. Löydettäiskö yhdessä ratkaisu? 🤭
Voitais ainakin kokeillaKiukkupano, sitten hiukopalaa ja hipsuttelua.
Sulle olis tarjottu vaan sokerilla kuorrutettua sileetä piirakkaa, sun lempparia 😁... hiukopalaa...
Ai.. mitäs herkkua sulla olis tarjolla.. 😋
Enhän mä mitään kiukkupanoja edes osaa, mutta mielellään tulisin opettelemaanVäsyttää, panettaa ja kiukuttaa! En oo varma missä järjestyksessä, mutta paneminen saattais ratkaista kaikki 😁Mulla nämä samat ja muut vaivat vielä päälle. Löydettäiskö yhdessä ratkaisu? 🤭
En ainakaan mitään katkarapucoctailia vaan jotain vähän tuhdimpaa makuelämystä 🤭Siis Jan ois tietty hoitanut syömiset!... hiukopalaa...
Ai.. mitäs herkkua sulla olis tarjolla.. 😋Mua kiukutti, väsytti ja panetti! Hän ois hemmotellut mua, vaikka kärsiikin miesflunssaa 😚
Mitähän hän ois meille tarjoillut 🤔?
Riittävällä harjoittelulla opin varmasti tuonkin taidon, jos on hyvä opettajaEnhän mä mitään kiukkupanoja edes osaa, mutta mielellään tulisin opettelemaanVäsyttää, panettaa ja kiukuttaa! En oo varma missä järjestyksessä, mutta paneminen saattais ratkaista kaikki 😁Mulla nämä samat ja muut vaivat vielä päälle. Löydettäiskö yhdessä ratkaisu? 🤭
Se on sellanen missä toinen heitetään sänkyyn tai seinää vasten tai sohvalle tai keittiön pöydälle ja aletaan nussimaan. Siinä ei jutella tai hempeillä. Olen hyvä opettamaan, kiukututtaa niin usein 😁
Sulle olis tarjottu vaan sokerilla kuorrutettua sileetä piirakkaa, sun lempparia 😁... hiukopalaa...
Ai.. mitäs herkkua sulla olis tarjolla.. 😋