Anteeksi nyt tulee varmaan todella hölmö kysymys alaa vain pari kolme vuotta tunteneelta. Mutta siis onko kaikille palveluntarjoajalle riittävästi kysyntää? RE täynnä ja ”naapuri sivusto” myös. Kysynnän pitäisi saavuttaa tarjonnan, eikö vaan, sanoo kansantaloustiedettä vähän opiskellut. Itse olen lähinnä hyvin valikoidusti keskittynyt kotimaisiin ihanuuksiin, joten en tiedä. Okei, kysyntä voisi saavuttaa enemmänkin tarjontaa, joo. Eli pt:illa voisi olla kalenterit paremmin täynnä. Mutta en tiedä. Omat valinnat tuntuu siltä, että lähinnä saa taistella kalenterimerkinnöistä… kommentteja, pt puolelta erityisesti, kiitos.
26 vuoden kokemukseen perustuen sanon että ei.
Kenenkään ei toki tarvitse joutua peukaloita pyörittelemään mutta silti kaikki eivät menesty ja tienaa isoja summia. Asiakkaat voivat kaikota menestyneeltäkin hupakolta jos erehtyy mokaamaan, sekoilee kännissä, pettää asiakkaan luottamuksen tai muuten rikkoo alan kirjoittamattomia sääntöjä. Mä toistan jo tässä itseäni mutta jokunen viikko sitten kirjoitin toisaalla asiaan sivuavassa ketjussa syitä mitkä vaikuttavat seksityöntekijänä menestymiseen. Markkinointi/se miten osaa myydä itseään, ulkonäkö, fyysinen ja psyykkinen terveys ja maine alan sisällä. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.