Mutta on sellaisiakin tapauksia sattunut että päässyt jatkamaan ilman veloituksia 😜
Mulla oli aikoinaan usein keikoilla tapana, että läksin viimeisen asiakkaan kanssa syömään ilman erillistä veloitusta ajasta. Asiakas tarjosi yleensä ruoat, joskus maksoin itse. Ja taisinpa kerran tarjota asiakkaallekin, muistaakseni vastapalveluksena jostain.. terveiset tästä menee lappiin
Minulle kävi kerran niin että olin erään kotimaisen tyttelin luona asiakkaana, tapaamiseen olin tullut toiselta paikkakunnalta moottoripyörällä. Olin tytön tuon illan viimeinen asiakas ja tapaamisen jälkeen juteltiin moottoripyöräilystä, tyttö kertoi aina halunneensa moottoripyörän kyytiin.. No eihän siinä mitään kuin tyttö kyytiin, muutama tunti ajelua, käytiin syömässä jne.. Ajelun jälkeen vielä maksuton "siviilipano" tytön aloitteesta ja taidettiin siinä vielä kainalokkain katsella telkkariakin. Tuon jälkeen ole käynyt edelleen tytön luona asiakkaana, niin ja otan ajan aina päivän viimeisenä asiakkaana:)). Terveisiä vaan hänelle jos tätä lukee, kesällä taas nähdään kun ajelen paikkakunnallesi(tulen tällä kertaa aika erikoisella autolla, mennäänkö ajelulle?)