:whipping:Seksityö on todella hyväksi yhteiskunnalle! Kaikille ihmisille on tärkeää oman itsensä hyväksyminen, läheisyys ja läsnäolo yms. Suomi vaan on takapajula kun yrittää rajoittaa tätä, mieluummin jaetaan masennuslääkkeitä joka kipuun!!!
Uutiset:
Nyt tipuin kärryiltä, miten ei ole saanut olla vastakkaisia mielipiteitä?
Minä en ole oikeastaan ikinä nähnyt sinun kirjoittaman mistään muusta kuin vastakkaisista mielipiteistäsi. Eikö sulla ole mitään muuta asiaa ikinä kuin alkaa kinastelemaan milloin mistäkin naisen esittämästä näkemyksestä vaatien mielipiteiden tueksi tilastoja.
Pelkänä mielipiteenä kirjoitetun argumentin arvo on täysi nolla jos sitä ei voi edes perustella kuin omalla mielipiteellään.
En tee tässä eroa siihen onko perustelemattoman yleistyksen kirjoittaja mies tai nainen.
Sinällään jännä perustelu, koska voisi sanoa, että suurin osa täällä kirjoitetusta on mielipiteitä tai omia kokemuksia. Niihin on paha laittaa tilastodataa, joka tukee väitettä. Tuolla perusteella täällä kaikki kirjoitettu on nolla-arvoista. Se, että nollatutkimuksia on maailma täynnä, se tosin tulee tätä väitettä
Minulle mielipiteillä on merkitystä riippuen mitenkä ”tunnen” henkilön eli minkälaisen vaikutelman olen saanut hänestä.
Hutsujen mielenterveys ja itsetunto kasvavat kun kuulevat miehiltä usein miten ovat ihania ja taitavia. Siksi mielenterveys/psykologi-palvelujen tarve vähenee.
Avioerojen tarve pienenee kun miehet saa seksityöntekijöiltä palveluita mitä parisuhteessa ei saa. (vaikkakin on sanottava, että yhteiskunnan tukia saa enemmän, jos pariskunta eroaa juridisesti mutta ei fyysisesti.)
Seksityöntekijöiden tarve asumistukiin ja toimeentulotukiin vähenee kun pärjää ilman yhteiskunnan sosiaalitukia.
Kondomikauppa vilkasta ja nostaa seksivälinekauppiaan liikevaihtoa joka taas hyödyttää yhteiskuntaa kun kauppias maksaa alvit ja yhteisöverot, sekä mahdollisesti työllistää ihmisiä, jotka muutoin olisivat työttömiä ehkä tuilla eläviä.
Ai jaa, sustako tuntuu siltä että muut keskustelijat ovat torjuneet ja vähätelleet sinua?Vastasit viestiini mutta et kuitenkaan siinä esittämääni kysymykseen. Kerroit että niihin mielipiteisiin joita olet kritisoinut ei ole saanut olla vastakkaisia mielipiteitä. Ja minä kysyn että miten niin? Väitteesi kuulostaa uhriutumiselta.
Vastaväitteet esitettyyn yleistykseen pyritään torjumaan vähättelemällä joko vastaväitettä tai foorumihenkilöä ja näyttämään vastaväitteen esittäjä huonossa valossa kun uskaltaa tehdä kysymyksen tai vastaväitteen esitettyyyn kirjoitukseen.
^ Toivon ettet lainaa mua ketjuun, jonne mulla ei ole mitään sanottavaa. Kiitos.
Niin. Mulla ei ole mitään sanottavaa tähän ketjuun.
Ai jaa, sustako tuntuu siltä että muut keskustelijat ovat torjuneet ja vähätelleet sinua?
Tarjoan tälle käyttäytymismallille ratkaisun ja se on sellainen että vaikutat tyypiltä jonka ainoa syy keskustelulle on alkaa vittuilemaan muille ja saivartelemaan tekstin osista jotka ehkä onnistuivat huonommin kuin muut. Siis tyyppi jonka kanssa ei normaalijärkinen ihminen halua keskustella lainkaan jos ei ole pakko koska siitä keskustelusta ei seuraa mitään hyvää.
Annan sulle ohjeen: aina kun susta tuntuu tuolta niin katso peiliin ja yritä löytää syy sieltä sen sijaan että vaivut itsesääliin ja uhriutumiseen "mun mielipidettä ei saisi esittää". Et sinä muita ihmisiä pysty muuttamaan toisenlaiseksi mutta kenties pystyt muuttamaan itseäsi niin että osallistut keskusteluun asiallisella ja toista kunnioittavalla sävyllä etkä vittuillen. Tavallaan epäilen tuota kaikkea ja siinä on sana kenties siksi että musta tuntuu ettei sulla ole edes halua osallistua asialliseen keskusteluun vaan olet pelkkä trollaava paskakasa joka purkaa omaa pahaa oloaan vittuilemalla muille keskustelijoille.
... Samoin vaikkapa politiikkaketjussa on usein väittämiä henkilöiden sanomisista tai tapahtumista, millä ei ole perusteteita, niitä vaan kylvetään keskustelujen sekaan.
Kysyin violalta näitä perusteita mielipiteisiinsä, mutta sen jälkeen kysyjä onkin trolli ja paskakasa.
Veikkaan että tässä on ajatuksena heittää myös subjektiivisia arvioita ilman tilastodataa. Tämänkaltaisen keskustelun tulos voi olla se että löytyy lukijoille uusia näkökulmia ja ajatuksia, joskus jopa ns pointti.
Olenko sanonut että uskon ”tuntemieni” henkilöiden mielipiteet jos omani on eri?
Minulle mielipiteillä on merkitystä riippuen mitenkä ”tunnen” henkilön eli minkälaisen vaikutelman olen saanut hänestä.
Jos tunnet henkilön ja hän sanoo mielipiteen minkä tiedät vääräksi niin pidät sitä kuitenkin oikeana koska tunnet henkilön?
Maalataanko tässä nyt isolla pensselillä sitä, että lähes kaikki hutsut ovat mielenterveyspalveluiden tarpeessa ja seksityö on sitä auttavaa terapiaa? Ei hyvää päivää.
Nii-i, kuutisen tuntia päivässä kun pitää seuraa näille saatanan Lifteille.Maalataanko tässä nyt isolla pensselillä sitä, että lähes kaikki hutsut ovat mielenterveyspalveluiden tarpeessa ja seksityö on sitä auttavaa terapiaa? Ei hyvää päivää.
Kyllä sellaisiakin on joiden pää ei seksityötä kestä. Seksityö ei ole terapiamuoto eikä siten ratkaise ongelmia, päinvastoin.