Ei siitä oo vuottakaan kun yksi oman ikäinen klubitusaikojen tuttu tytsy heitti veivit viime vuonna. Huorasi myös naapurissa jossakin vaiheessa, ja jotkut saattaa tietääkkin kun hänellä oli myös pienoista turhis julkisuutta bb:stä yms...
Inka?
Uutiset:
Ei siitä oo vuottakaan kun yksi oman ikäinen klubitusaikojen tuttu tytsy heitti veivit viime vuonna. Huorasi myös naapurissa jossakin vaiheessa, ja jotkut saattaa tietääkkin kun hänellä oli myös pienoista turhis julkisuutta bb:stä yms...
Tuolle edelliselle kommentille annoin elämäni ensimmäisen negatiivisen repukan. Ei ole edes vitsinä hyvä juttu.
Ikävä kyllä huumeita käyttäviä tyttösiä on tullut vastaan ja nimenomaan ihan suomalaisia. Ulkomailla keikkailu vaatii jo sen verran toimintakykyä, että en usko ulkkarityttöjen tällaista paljoa touhuavan. Siis niiden, jotka aktiivisesti täällä keikkailevat ja toimivat muutenkin ammattimaisesti.
Suomalaisista amatööreistä löytyy paljon elämänhallintaongelmaisia. Usein ongelman laadun näkee jo asunnon kunnosta. Pari kertaa olen joutunut poistumaan paikalta pahoitellen.
Inka?
Ei ole tullut vastaan näissä hommissa, mutta kyllä minä olen viihdekäyttäjiä tuntenut ja tunnen siviilissä. Ja toki myöhemmin on käynyt ilmi että vähemmän yllättävästi osalla lähtee sitten lopulta lapasesta ja sitten ollaan katkolla vähän väliä ja jotkut lopulta menehtyy. Ei siitä oo vuottakaan kun yksi oman ikäinen klubitusaikojen tuttu tytsy heitti veivit viime vuonna.
Eri Inka. Ei ehkä viitsi enempää tätä nimeä miettiä.Ei siitä oo vuottakaan kun yksi oman ikäinen klubitusaikojen tuttu tytsy heitti veivit viime vuonna. Huorasi myös naapurissa jossakin vaiheessa, ja jotkut saattaa tietääkkin kun hänellä oli myös pienoista turhis julkisuutta bb:stä yms...
Inka?
Siis sama Inka joka joskus opistollakin vaikutti 2000-luvun alussa, ei kai? Inka on taiteilijanimenä harvinainen valinta, sitä ei ole kovin monella ollut.
Ei ole tullut vastaan näissä hommissa, mutta kyllä minä olen viihdekäyttäjiä tuntenut ja tunnen siviilissä. Ja toki myöhemmin on käynyt ilmi että vähemmän yllättävästi osalla lähtee sitten lopulta lapasesta ja sitten ollaan katkolla vähän väliä ja jotkut lopulta menehtyy. Ei siitä oo vuottakaan kun yksi oman ikäinen klubitusaikojen tuttu tytsy heitti veivit viime vuonna. Huorasi myös naapurissa jossakin vaiheessa, ja jotkut saattaa tietääkkin kun hänellä oli myös pienoista turhis julkisuutta bb:stä yms... Noh silti voisi sanoa loppusanoiksi, että onhan se aika sääli, että ei päihteiden käyttö pysy aisoissa, vaan vie koko elämän.En tiedä oliko kuitenkaan päihteet hänen menehtymisen aiheuttaja. Tapasin useamman kerran hänet seksin merkeissä ja hyvä oli....
Kyllä se voisi olla sinänsä ihan kiihottavaakin jos pt vetäisi parit viivat kesken sessiota jotain koksua tms. Kunhan ei vaikuta negatiivisesti toimintaan. En kyllä itse ole kiinnostunut kokeilemaan.
Joillekin miehille saattaa olla kynnyskysymys haluavatko viedä rahansa sellaiselle pt:lle jonka tietävät ostavan niillä rahoilla päihteitä.Eikös tämä toimi myös toiseen suuntaan: on jokaisen seksinostajan oma päätös miten käyttää rahojaan, keneltä ostaa seksiä ja mistä syystä. Tätä päätöstä on kenenkään turha moralisoida.
Ei kannata ryhtyä kenenkään moraalin vartijaksi. Oma päätös mihin työstä saadun palkkion käyttää.
Jos palveluntarjoajan käytös ja palveluasenne on hyvä eikä päällepäin huomaa huumeen käyttöä, mun mielestä se käyttääkö vai ei, ei kuulu kenellekään.No en minä juopollekaan ala rahaa lainaamaan.
Joillekin miehille saattaa olla kynnyskysymys haluavatko viedä rahansa sellaiselle pt:lle jonka tietävät ostavan niillä rahoilla päihteitä.
Ei kannata ryhtyä kenenkään moraalin vartijaksi. Oma päätös mihin työstä saadun palkkion käyttää.
Sitäpaitsi mistä voimme tietää antaako esim pilven polttaminen mahdollisuuden päästä vähäksi aikaa eroon kroonisesta kivusta, epätoivosta, masennuksesta jne.
Peräänkuulutan ihmisen itsemääräämisoikeutta. Lain sallimissa puitteissa.
Joillekin miehille saattaa olla kynnyskysymys haluavatko viedä rahansa sellaiselle pt:lle jonka tietävät ostavan niillä rahoilla päihteitä.Eikös tämä toimi myös toiseen suuntaan: on jokaisen seksinostajan oma päätös miten käyttää rahojaan, keneltä ostaa seksiä ja mistä syystä. Tätä päätöstä on kenenkään turha moralisoida.
No en minä juopollekaan ala rahaa lainaamaan.
Päihderiippuvuus on sairaus siinä missä muutkin ja toisekseen voi kysyä onko seksin myyminen kuinka vapaaehtoisesti valittu konsti huumeriippuvuuden rahoittamiseksi.
En halua rahoittaa toisen tietä turmioon.
Itselläni on nollalinja huumeissa, riittää viski ja sikarit ihan hyvin. Huumeet on monipiippuinen juttu, jos näen että hupakolla ei ole asiat hyvin, jätän väliin. Ei ole väliä, että mistä se johtuu. Jos saan tietää että hupakko on huumeiden viihdekäyttäjä, kuten minä viskin, se ei haittaa, eikä kuulu mulle.
Peräänkuulutan ihmisen itsemääräämisoikeutta. Lain sallimissa puitteissa.
Eikös tämä toimi myös toiseen suuntaan: on jokaisen seksinostajan oma päätös miten käyttää rahojaan, keneltä ostaa seksiä ja mistä syystä. Tätä päätöstä on kenenkään turha moralisoida.
Itselläni on nollalinja huumeissa, riittää viski ja sikarit ihan hyvin. Huumeet on monipiippuinen juttu, jos näen että hupakolla ei ole asiat hyvin, jätän väliin. Ei ole väliä, että mistä se johtuu. Jos saan tietää että hupakko on huumeiden viihdekäyttäjä, kuten minä viskin, se ei haittaa, eikä kuulu mulle.
Mitä tässä yhteydessä luetaan huumeiksi. Myös kannabis?