"Tick tick tack, hur läng orkar duPalokunta paikalle kun Venla ja sauna on yhdistetty. On aika tulikuuma yhdistelmä
90 grader vi e nästan där"
![]()
![]()

Uutiset:
"Tick tick tack, hur läng orkar duPalokunta paikalle kun Venla ja sauna on yhdistetty. On aika tulikuuma yhdistelmä
90 grader vi e nästan där"
![]()
![]()
Paras lääke keholle ja sielulle on neljä puupaneeliseinämää.
Oisko botet?
Ilmeisesti kääntäjällä on erimielisyyksiä oikeinkirjoituksen kanssa, joten en edes enään yritä...ja kyllä, olen todella huono ruotsin kielen taitaja.
Kaunis saunatonttu joka tapauksessa ja suostuisin selänpesijäksi, jos kauniisti pyydettäisiin🌹♥️🌹
Ilmeisesti kääntäjällä on erimielisyyksiä oikeinkirjoituksen kanssa, joten en edes enään yritä...ja kyllä, olen todella huono ruotsin kielen taitaja.
Kaunis saunatonttu joka tapauksessa ja suostuisin selänpesijäksi, jos kauniisti pyydettäisiin🌹♥️🌹
Ilmeisesti KAJ laulaa Vöyrin murteella, en tiedä onko kaikki heidän biisit sillä, mutta ainakin tämä oli?
Mulla ei ollut hajuakaan edes koko murteen olemassa olosta ennen Melodifestivalenia, eli - olen aivan yhtä kujalla kuin kuka tahansa ruotsia auttavasti osaava suomalainen.
Mutta kielikylvetään (tai kielisaunotaan tässä tapauksessa), niin eiköhän se siitä.
Se on kuitenkin ns. vain murre, eli lausuttuna sanat ilmeisesti on kuitenkin ainakin suomenruotsiin päin & jos ruotsia vähän osaa, niin lauseyhteydestä voi koittaa päätellä.
Suomenruotsalaiset osaavat sitten valistaa lisää, että onko Vöyrin murre kuinka helppoa/hankalaa ymmärtää.