Jos on antanut sihteerille parasta sängyssä ja varsinkin orkun , niin kai silloin voi myös aika joustaa?
En ymmärrä tätä teidän joidenkin turskien ajatusmaailmaa. Kun te varaatte ja maksatte ajan seksityöntekijältä, te saatte tasan sen ajan, mistä maksatte. Se, että "annatte parastanne sängyssä" ja palveluntarjoajalle orgasmin, ei muuta sitä, että maksoitte tietystä, etukäteen sovitusta ajasta. Se on teidän päätös, miten sen maksamanne ajan haluatte käyttää (toki palveluntarjoajan ehtojen mukaisesti). Jos haluatte tuottaa palveluntarjoajalle mielihyvää ja nautintoa, niin okei, sen te saatte tehdä, mutta se ei muuta hintaa eikä sovittua aikaa mihinkään suuntaan. Seksityöntekijä ei varaa teiltä aikaa palvelulle, vaan hän tarjoaa sitä teille. Se tarkoittaa sitä, että hän ei ole mitään ylimääräistä velkaa teille, vaikka toisitte Saturnuksen renkaat, viisi skumppapulloa ja antaisitte 10 orgasmia puoleen tuntiin. Vai menettekö hierojallekin tarjoamaan niska-hartiahierontaa oman aikasi päätteeksi sillä odotuksella, että saisit hinnanalennusta? Tai hammaslääkärikäynnillä käyttäydytte niin yhteistyöhaluisesti ja kohteliaasti, että puolen tunnin käyntiaika onkin ohi vartissa, joten pyydätte hinnanalennusta? Tai pariterapiaan sillä ajatuksella, että osana varattua aikaa tarjoatkin kuunteluapua terapeutille tämän oman parisuhteen ongelmista?
Oletus siitä, että palveluntarjoaja muuttaisi palveluaan juuri teidän antamien supermegamahtavien käytöksen, seksitaitojen ja 30-senttisen kyrvän takia, on ensinnäkin naurettava, mutta myös seksityöntekijöitä aliarvioivaa, tyhmänä pitämistä, hyväksikäyttämistä ja epäkunnioittavaa, sovinistista "kyllä minä miehenä tiedän, mikä on huoralle parasta ja tätä minä ansaitsen, koska viitsin panna huoria" -ajattelua, mikä vaikuttaa todella negatiivisesti koko seksityöskeneen.
Tuollaisella "minäpä vähän
neuvottelen hinnoista ja ajasta aina-niin-hyvin-toimivalla 'säälittävä yksinäinen mies' -olemuksellani ja koiranpentuilmeelläni, kjäh kjäh" -ällökäytöksellä ei ainakaan minun vakkariksi pääse, vaan sellainen tyyppi menee suoraan mustalle listalle. Hyi helvetti.