^ Yleensä ne vaan kärsii siitä ketkä alkaa huutelemaan
Uutiset:
Itse pidän hyvänä että esim. maksettu aika on itse nussimiseen varattu ja kaikki muu paskalla ja suihkussa käynnit eivät verota aikaa vaan lisätään siihen päälle. Näinhän monella ei ole, joka on mielestäni huonoa palvelua.
Et ole kyl ainut ketä näin ajattelee.
^Se on totta, että iso osa ihmisistä kiinnostuu tietyistä aiheista vasta, kun homma kosahtaa omalle kohdalle - tavalla tai toisella. Onneksi on olemassa myös ihmisiä, jotka pitävät toistensa puolia. Varsinkin niitä, jotka puhuvat niiden äänettömien puolesta.
Aloittelijoilla ja amatööreillä, jotka tekee harvakseltaan, ei usein ole halua tai mahdollisuutta osallistua tälläisiin keskusteluihin.
Mä koen ylipäänsä ihmisenä olemisen vastuuna pitää myös "heikommassa" asemassa olevista huolta. Mutta arvomaailmoja on monia Ja fakta on se, että jos kaikki olisi aina ajatelleet vaan omaa yksilön etuaan, tämä maailma olisi aika erilainen, eikä välttämättä hyvällä tavalla.
Pidemmän päälle kun se on oikeasti myös asiakkaiden etu, että tästä koko kentästä ja sen uskottavuudesta pidetään huolta. Ainakin siis sellaisten asiakkaiden, joilla on puhtaat jauhot pussissa. Mitä paskemmalta kenttä näyttää ulospäin (eli mitä raasummilta huorat saadaan näyttämään), sitä enemmän on argumentteja esim. ostokieltolakia varten. Kukaan, joka haluaa sujuvaa ja turvallista asiointia, ei toivo mitään kieltolakien suuntaisia toteutuksia Suomeen.
Olen aina puhunut asenneilmapiirin puolesta, ja tulen puhumaan. Seksityöskene voi Suomessa niin kauan hyvin, kuin me tekijätkin voidaan. Jos pyrkimys on hyväksikäyttää ja heilutella tyhjiä "No mitä se nyt on keltään pois..." -kortteja, niin kusee kyllä erittäin hienosti asiakkaana ihan omiinkin muroihinsa pitkässä juoksussa.
Musta on valtavan upeaa huomata, miten moni kollega puhuu myös äänettömien puolesta. Ja tuo erilaisia näkökulmia aiheisiin, joissa muka vallitsee, tai pitäisi vallita täysi yksimielisyys.
Kun aika lopuillaan, ollaan pukemassa vaatteita päälle euforisissa tunnelmissa hymy huulilla (toivottavasti), miten tämä vaihe sujuu.
Pientä smalltalkia?
Miten miehet toivotte tämän kohdan menevän. Olevan lähellä tässäkin hetkessä? Puhuvan jotain?
Siitä hetkestä kun noustaan sängystä happy endin jälkeen, siitä ulko-oven sulkeutumisen asti. Miten tämä väli menee itse kullakin.
^Se on totta, että iso osa ihmisistä kiinnostuu tietyistä aiheista vasta, kun homma kosahtaa omalle kohdalle - tavalla tai toisella. Onneksi on olemassa myös ihmisiä, jotka pitävät toistensa puolia. Varsinkin niitä, jotka puhuvat niiden äänettömien puolesta.
Aloittelijoilla ja amatööreillä, jotka tekee harvakseltaan, ei usein ole halua tai mahdollisuutta osallistua tälläisiin keskusteluihin.
Mä koen ylipäänsä ihmisenä olemisen vastuuna pitää myös "heikommassa" asemassa olevista huolta. Mutta arvomaailmoja on monia Ja fakta on se, että jos kaikki olisi aina ajatelleet vaan omaa yksilön etuaan, tämä maailma olisi aika erilainen, eikä välttämättä hyvällä tavalla.
Pidemmän päälle kun se on oikeasti myös asiakkaiden etu, että tästä koko kentästä ja sen uskottavuudesta pidetään huolta. Ainakin siis sellaisten asiakkaiden, joilla on puhtaat jauhot pussissa. Mitä paskemmalta kenttä näyttää ulospäin (eli mitä raasummilta huorat saadaan näyttämään), sitä enemmän on argumentteja esim. ostokieltolakia varten. Kukaan, joka haluaa sujuvaa ja turvallista asiointia, ei toivo mitään kieltolakien suuntaisia toteutuksia Suomeen.
Olen aina puhunut asenneilmapiirin puolesta, ja tulen puhumaan. Seksityöskene voi Suomessa niin kauan hyvin, kuin me tekijätkin voidaan. Jos pyrkimys on hyväksikäyttää ja heilutella tyhjiä "No mitä se nyt on keltään pois..." -kortteja, niin kusee kyllä erittäin hienosti asiakkaana ihan omiinkin muroihinsa pitkässä juoksussa.
Musta on valtavan upeaa huomata, miten moni kollega puhuu myös äänettömien puolesta. Ja tuo erilaisia näkökulmia aiheisiin, joissa muka vallitsee, tai pitäisi vallita täysi yksimielisyys.
Ei tässä maailmassa paljon muiden etua kannata miettiä.
Minäkin hierojalla käydessä kysyn aina aluksi, että saanko käydä paskalla ja kyllähän siinä se reilu kymmenen minuuttia menee persereiän pesun kanssa. Osa on ollut kypsiä, koska monet hierojat tekevät liukuhihnaa ja ottavat asiakkaita lähes perätysten.
Kun aika lopuillaan, ollaan pukemassa vaatteita päälle euforisissa tunnelmissa hymy huulilla (toivottavasti), miten tämä vaihe sujuu.
Pientä smalltalkia? Entä jos kehon kieli sängyssä on se juttu. Sängyn ulkopuolella hieman jäykkyyttä ja ujoutta. Juttu ei luista ja mietitään vain onko parkkisakko auton tuulilasissa ja onnistuuko mäkilähtö, näin talvella.
Sihteerikkö selvittelee hiuksiaan ja pyyhkii levinneet ripsarit peilin edessä kun asiakas pukeutuu. Näinkö?
Äsken niin kiihkeät murinat ja sänkykamariäänet vain muisto. Hiljaisuus jäljellä.
Miten miehet toivotte tämän kohdan menevän. Olevan lähellä tässäkin hetkessä? Puhuvan jotain?
Vai haluatteko fiilistellä ja miettiä tapaamista hiljaa omassa mielessä?
Miten sihteeriköt, mikä on teidän toimintatapa kun sessio on loppu ja pukeudutaan?
Osaatteko huomioida asiakasta loppumetreillä. Jos niin miten?
Siitä hetkestä kun noustaan sängystä happy endin jälkeen, siitä ulko-oven sulkeutumisen asti. Miten tämä väli menee itse kullakin.
Miten haluaisitte sen menevän.
Täytyy kommentoida kun muutamissa kirjoituksissa muotoiltu tuo niin että kun aika on jo loppunut.
Jos asiakas on yliaikaa niin horon duunivuoro on silloin ohi ja todennäköisesti asiakasta on jo nätisti vinkattu poistumaan ennen tuota hetkeä. Sen jälkeen musta on ihan oikein ettei siinä enää asiakasta viihdytetä.
Jep. Jos palveluntarjoaja häipyy tapaamisen loppuajaksi vessaan tai puhelintaan räpläämään, niin enpä räplää lompakkoani hänen vuokseen uudestaan. Vielä pahempaa on sen luurin vilkuilu tapaamisen aikana.
Vai mitäs mieltä olette auton varaosien myyjästä, joka juuri Sinun tiskillä ollessasi alkaa myydä puhelimessa Corollan osia Perähikiän Reiskalle? Tai kiinteistönvälittäjästä, joka tekee ensin virheellisen kauppakirjan, ja kun kaupoilla ollessasi yrität välittäjän kanssa kommunikoida saadaksesi asiasi selville, niin tämä myykin luurissa jo seuraavaa kämppää Eiran Ellulle?
Hyvään asiakaspalveluun kuuluu asiakkaaseen keskittyminen asioinnin alusta loppuun saakka. Joillain aloilla osataan myös ns. jälkimarkkinointi, ja jos siihen on asiakkaan lupa, taitavalla jälkimarkkinoinnilla asiakas tulee varmemmin uudestaan Ei minkään hyödykkeen myyminen - edes seksin - ole mitään mystistä rakettitiedettä, vaan asiakkaaseen ja hänen tarpeisiinsa keskittyvä myynti ja markkinointi tuottaa parhaan tuloksen
Kaikille tarjoajille - ottakaa verrattain vähän asiakkaita päivän aikana että ehditte palvelle kunnolla.
Tai ainahan asiakas voi varata riittävän pitkän ajan, jolloin voi varmistaa sen, ettei lennä kesken kaiken pihalle. Tätä minä harrastan.