Irritaatio hei. Tän koko ketjun pointti on, että mitä tehdä tapaamisen lopussa. Eli silloin, kun me ollaan edelleen töissä. Eli kaikki aika asiakkaan kanssa on työaikaa. Työajasta tavataan maksaa. Vai meinaatko, että jos kokous on sovittu alkamaan klo 8, mutta pomo istuukin paskalla klo 8.25 asti, niin kaikilta lähtee sitten palkasta 25min? Tai entä jos pomo käyttää sen ekat 25min lomakuviensa esittelyyn?
Ja se orgasmi. Sen voi a) näytellä b) saada hyvin helposti. Ja vaikka näin ei olisikaan, niin ei tämänkin kaltainen työstään nauttiminen ole syy tehdä töitä myös vapaa-ajalla. Mä ajattelen, että työstä kuuluukin nauttia. Jos en nauti, vaihdan alaa / työtehtävää. Töissä ollaan yleensä suurin osa hereilläoloajasta, joten se kannattaa käyttää hyvin. Mä oon esim. ollu hevostallilla töissä. Työ, joka oli silloin kuin harrastus. Jos päivän töihin kuului pomon hevosella ratsastaminen, niin kyllä, palkka juoksi. Huolimatta siitä, että yleensä ratsastaja maksaa siitä, että pääsee ratsastamaan. Kas kun oli pomon päätös (toki tiettyjen rajojen puitteissa), että mihin mä mun työajan käytin. Ois se voinu yhtälailla sanoa, että maalaa aitaa. Ja monesti sanoikin. Ihan yhtälailla on sun päätös, että mihin sä sun aikas käytät. Paskantamiseen yksin, peseytymiseen yksin, penetraatioon, piiskattavana olemiseen, keskustelemiseen, halimiseen, mihin ikinä haluatkin ja mikä ko. myyjän palveluihin kuuluu.