^Minulla on tällainen kahden boxin Hitchcock- kokelma kuin Hitchcock vol.1 ja Hitchcock vol.2. Eli yhteensä myös 14 blueray- elokuvaa. En sitten tiedä, että onko meillä aivan kaikki samat elokuvat. Frency (1972) taitaa olla Hitchcockin toiseksi viimeiseksi jäänyt elokuva. Hitchcock on palannut Lontooseen, ja elokuvassa lontoolaisia piinaa salaperäinen naisten sarjakuristaja. Tykkään Frenzysta tosi paljon. Torn Curtain (1966)on parempi James Bond- elokuva kuin yksikään varsinaisista James Bondeista. Siinä Paul Newman seikkailee kylmän sodan aikaisessa Euroopassa. Shadow of a Doubt (1943) on tyypillinen Hitchcockin psykologinen jännäri. The Trouble with Harry (1955) on musta komedia. Saman tyylinen kuin Takaikkuna.
The Man Who Knew Too Much (1956) on elokuva, jonka Hitchcock ohjasi kaksi kertaa, eli ensimmäisen kerran vuonna 1934 ja sitten uudestaan vuonna 1956. Elokuva on jännittävä trilleri, ja siinä seikkaillaan Marokon Marrakechissa ja sitten Lontoossa. James Stewartin vaimoa näyttelee Doris Day, joka esittää elokuvassa klassikoksi nousseen kappaleen Whatever Will Be, Will Be. Doris Day sai muuten esityksestään Oscar-palkinnon. Minun Hitchcock boxeistani puuttuu yksi suosikeistani, eli North by Nortwest (1959), joka on suomennettu kyllä aika vapaasti Vaaralliseksi romanssiksi. Se on trilleri, jossa on muutamia elokuvahistorian klassillisimpia kohtauksia. Se kun James Stewart yrittää juosta pakoon ja piiloutua maissipeltoon lentokoneelta, joka yrittää tappaa hänet hyönteismyrkyllä. Ja se kun James Stewart elokuvan lopussa taistelee henkensä edestä keljuja vastaan niillä kallioilla, joihin on hakattu Amerikan presidenttien päiden figurit. Hitchcock on itse todennut, että North By Northwest on yhteiskunnallinen analyysi ihmisen vieraantumisesta ja synteesi hänen kaikista yhdysvaltalaisista elokuvistaan.