^ Only viherhipsterit deal with absolutes. Vitsi, vitsi mutta oli vain pakko heittää tuo muunneltu lainaus Sithin Kostosta.
Uutiset:
Caligula (1979)
Malcolm McDowell tulkitsi Rooman pahamaineista kolmatta keisaria tässä Tinto Brassin ohjaamassa elokuvassa joka oli ja on todennäköisesti edelleenkin kielletty monessa maassa. Prokofievin säveltämä Ritareiden Tanssi alkutunnarina on kyllä eeppinen mutta en suosittelisi elokuvaa heikkohermoisille.
^ Kyllä. Minulla on tämä dvd:nä. Löysin muutama vuosi sitten paikallisesta divarista.Sama täällä!
^ Kyllä. Minulla on tämä dvd:nä. Löysin muutama vuosi sitten paikallisesta divarista.Sama täällä!
^ Näkisitpä DVD- ja Blu-ray kokoelmani.
Sitäpaitsi en usko että osaisin edes käyttää suoratoistopalveluja.
Kyllä sydämeni niin ilosta pakahtuu kun ihmiset katsovat DVD ja/tai VHS eläviä kuvia.
^ Kyllä. Minulla on tämä dvd:nä. Löysin muutama vuosi sitten paikallisesta divarista.
Löytyy myös hyllystä...taisin ostaa aikoinaan Anttilasta
Kyllä sydämeni niin ilosta pakahtuu kun ihmiset katsovat DVD ja/tai VHS eläviä kuvia.
^ Näkisitpä DVD- ja Blu-ray kokoelmani.
Sitäpaitsi en usko että osaisin edes käyttää suoratoistopalveluja.
^ Kyllä. Minulla on tämä dvd:nä. Löysin muutama vuosi sitten paikallisesta divarista.onneksi muutama divari on vielä pystyssä! Mutta joo, huutonetissä on "muutama" yö kuluttua ja huuhdeltu lp levyjä DVD levyjä^ Kyllä. Minulla on tämä dvd:nä. Löysin muutama vuosi sitten paikallisesta divarista.Sama täällä!^ Kyllä. Minulla on tämä dvd:nä. Löysin muutama vuosi sitten paikallisesta divarista.Sama täällä!
Löytyy myös hyllystä...taisin ostaa aikoinaan Anttilasta
Mistäs tää sitten nykypäivänä ostetaan? Huutonetistä tai torista?