Elämä on valintoja...Hese käy vaeltamassa Lapissa. Kinder lähinnä mäkkärissä.
Uutiset:
Elämä on valintoja...Hese käy vaeltamassa Lapissa. Kinder lähinnä mäkkärissä.
^ No yks vielä😂Runkkasin! Runkkasitko minulle?
Minä ainakin runkkasin.
^yritä päästä?
^yritä päästä?
Nii. Että joku joskus vähä paijais sinua
Voi kuule....sitä varten on Lifti.
^kohta oot kelkkakunnossa.Sinne ränniin en selvinpäin tykitä mutta kesäkunto lähestyy.
Respect^kohta oot kelkkakunnossa.Sinne ränniin en selvinpäin tykitä mutta kesäkunto lähestyy.
#vieläonkevättäjäljellä
Kiitos. Joka ikinen lihas, siis joka ikinen lihas ja lihakset lihaksen alla, sekä jänteet ja jopa saatana luu (polvi, vasen polvilumpio = kipeä, arka sattuuRespect^kohta oot kelkkakunnossa.Sinne ränniin en selvinpäin tykitä mutta kesäkunto lähestyy.
#vieläonkevättäjäljellä
Hienosti palauduttu takaisin 💪🏾
Kiitos. Joka ikinen lihas, siis joka ikinen lihas ja lihakset lihaksen alla, sekä jänteet ja jopa saatana luu (polvi, vasen polvilumpio = kipeä, arka sattuuRespect^kohta oot kelkkakunnossa.Sinne ränniin en selvinpäin tykitä mutta kesäkunto lähestyy.
#vieläonkevättäjäljellä
Ehkä VanhaMies 36v tarvitsee 2pv lepoa....mutta VanhanMulkun muistiinpanot sanoo 1) treenaa kovaan että voit treenata kovaa 2) Aina pitää ylittää kynnys jos haluat kehittyä 3) Alta 40v lepää yhden päivän ja aamulla ponkoisee sängysty kuin nuori pantteri 4) Testosteronia EI TUHLATA pilluun 5) Treenaa, söy, treenaa syö, treenaa, syö. Jos väsyttää. Nuku. 6) >Älä vertaa itseäsi muihin. Jos olet paras versio itsestäsi. Olet paras.
Minä en tiedä mitään muuta tästä aiheesta, mutta sen tiedän että minuun sattuu....ja huomenna mennään taas. Koska olkapäähelvetti on IIIIIIIIIHUUUUUNAAAAAA
Tänks bro. Tässä kohtaan kaikki tuki merkitsee henk.koht.aika paljon. Tänään ihan joku randomi tyyppi kysyi että saako mun penkkiä varmistaa? Olin todella ilahtunut ja sanoin että totta kai.Kiitos. Joka ikinen lihas, siis joka ikinen lihas ja lihakset lihaksen alla, sekä jänteet ja jopa saatana luu (polvi, vasen polvilumpio = kipeä, arka sattuuRespect^kohta oot kelkkakunnossa.Sinne ränniin en selvinpäin tykitä mutta kesäkunto lähestyy.
#vieläonkevättäjäljellä
Ehkä VanhaMies 36v tarvitsee 2pv lepoa....mutta VanhanMulkun muistiinpanot sanoo 1) treenaa kovaan että voit treenata kovaa 2) Aina pitää ylittää kynnys jos haluat kehittyä 3) Alta 40v lepää yhden päivän ja aamulla ponkoisee sängysty kuin nuori pantteri 4) Testosteronia EI TUHLATA pilluun 5) Treenaa, söy, treenaa syö, treenaa, syö. Jos väsyttää. Nuku. 6) >Älä vertaa itseäsi muihin. Jos olet paras versio itsestäsi. Olet paras.
Minä en tiedä mitään muuta tästä aiheesta, mutta sen tiedän että minuun sattuu....ja huomenna mennään taas. Koska olkapäähelvetti on IIIIIIIIIHUUUUUNAAAAAA
Tämä on täysin totta, nykyään treenien jälkeen joka paikkaan kolottaa hemmetisti. Vaikka venyttelisit kuinka paljon tahansa. Ikä ei tule yksin ja helposti krakaa moni paikka.
Treeniä, hyvää safkaa ja unta kunnolla palloon - eiköhän se siitä taas 110% lasissa. Tsemppiä treeniin!