^ Mies ja työ ketjussa voi jotain kiinnostavaa olla
Uutiset:
^ Kyllä se on juuri näin eli automaatti syytää isot setelit ensin pois ja sitten kun isot setelit loppuu niin pienet.
Mistäkö tiedän.
Olen kurkannut tuommosen automaatin sisään. En sorkkaraudalla vaan ihan luvallisesti.
Pitähään sitä rahaa olla
Kunigazz avasi lompakon ja pisti heti paremmaksi
Nuo rahat on menny aikoja sitten, vuosi sitten möin kelkan pois, niin kaveri makso käteisellä, oiskin kaikki menny hupakoille
Minäkin myin juuri toisen veneen pois kun on niin vähälle käytölle jäänyt. Luulen että käteisestä on enemmän iloa
Piti kirjautua, että näkee kuvat. Ihme, ettei ole vielä yhtään mies + auto/kone kuvaa.Ainakin autourheilu on parasta mitä voi tehdä housut jalassa ja siellä on yleensä varikkotyttöjä, oliskohan siinä syy🤔
Kiva näitä on katsoa, paitsi lähikuva pelkästä kigusta on vähän tylsä.
Täytyy seuraavan kerran ottaa kuva kun teen traktoriremonttia öljyisenä ilman paitaa Nyt oli liian kylmä!
Lämmin kosketus kelpaa aina!Täytyy seuraavan kerran ottaa kuva kun teen traktoriremonttia öljyisenä ilman paitaa Nyt oli liian kylmä!
🤤 Tuun lämmittämään!
Piti kirjautua, että näkee kuvat. Ihme, ettei ole vielä yhtään mies + auto/kone kuvaa.
Piti kirjautua, että näkee kuvat. Ihme, ettei ole vielä yhtään mies + auto/kone kuvaa.
Ei kyllä ole koskaan tullut mieleen et naisia kiinostas mies joka on öljyssä, rasvassa ja liassa vähän jokapuolelta ku remonttia tekkee johonki koneeseen.
Ei kyllä ole koskaan tullut mieleen et naisia kiinostas mies joka on öljyssä, rasvassa ja liassa vähän jokapuolelta ku remonttia tekkee johonki koneeseen.
^ Tunnistan itseni! 😂 Öljyiset remppamiehet 🤤
^ Tunnistan itseni! 😂 Öljyiset remppamiehet 🤤
No niih! Seuraavaan tapaamisen pukukoodi ja teema. Sulla yöpaita ja vain yöpaita päällä. Mulla olemus kuin prätkähiirien Rasva-Nahkalla, mutta puhtain munin