Nyt tää selvitetään.
Uutiset:
Kyllä se vaan niin on että runkkaus voittaa mennen tullen huonon panon
Kyllä se vaan niin on että runkkaus voittaa mennen tullen huonon panon
Minkälainen on huono pano?
Se pitää määrittää ensin.
Samaa mieltä eli huono pano pitää speksata ensin? Kaikille se ei tarkoita samaa, myöskin pitääkö erottaa pano maksuseksissä ja siviiliseksissä?
Esimerkki elävästä elämästä huonosta siviiliseksistä: Tyttö ottaa suihin, poika ei koske tyttöön. Poika kömpii tytön päälle, työntää lähärissä kolme työntöä, nousee ylös ja sanoo: olen valmis ja vetää housut jalkaan.
Niin, se oli huono pano. Olis pitänyt runkata.
Esimerkki elävästä elämästä huonosta siviiliseksistä: Tyttö ottaa suihin, poika ei koske tyttöön. Poika kömpii tytön päälle, työntää lähärissä kolme työntöä, nousee ylös ja sanoo: olen valmis ja vetää housut jalkaan.Tuohan on just mun pitkän kaavan mukainen rakastelu. Yleensä jätän juttelut vähemmälle...
Esimerkki elävästä elämästä huonosta siviiliseksistä: Tyttö ottaa suihin, poika ei koske tyttöön. Poika kömpii tytön päälle, työntää lähärissä kolme työntöä, nousee ylös ja sanoo: olen valmis ja vetää housut jalkaan.
Siinä malliesimerkki siitä huonosta panosta 😊
Esimerkki elävästä elämästä huonosta siviiliseksistä: Tyttö ottaa suihin, poika ei koske tyttöön. Poika kömpii tytön päälle, työntää lähärissä kolme työntöä, nousee ylös ja sanoo: olen valmis ja vetää housut jalkaan.Tuohan on just mun pitkän kaavan mukainen rakastelu. Yleensä jätän juttelut vähemmälle...
Sinulta ei kukaan vaadi yhtään mitään. Mene töihin.Esimerkki elävästä elämästä huonosta siviiliseksistä: Tyttö ottaa suihin, poika ei koske tyttöön. Poika kömpii tytön päälle, työntää lähärissä kolme työntöä, nousee ylös ja sanoo: olen valmis ja vetää housut jalkaan.Tuohan on just mun pitkän kaavan mukainen rakastelu. Yleensä jätän juttelut vähemmälle...
Tätä se on. Naiset ei ymmärrä hyvän päälle. Aivan kohtuuttomia vaatimuksia meiltä miehiltä. Sitten ihmetellään, kun ei mikään riitä eikä kelpaa.
Sinulta ei kukaan vaadi yhtään mitään. Mene töihin.Esimerkki elävästä elämästä huonosta siviiliseksistä: Tyttö ottaa suihin, poika ei koske tyttöön. Poika kömpii tytön päälle, työntää lähärissä kolme työntöä, nousee ylös ja sanoo: olen valmis ja vetää housut jalkaan.Tuohan on just mun pitkän kaavan mukainen rakastelu. Yleensä jätän juttelut vähemmälle...
Tätä se on. Naiset ei ymmärrä hyvän päälle. Aivan kohtuuttomia vaatimuksia meiltä miehiltä. Sitten ihmetellään, kun ei mikään riitä eikä kelpaa.
Olipas taas kerran happaman katkera kommentti, joka jaksaa aina naurattaa. Oululainen toripoliisi toistaa itseään.
Onko se Hese pilannut vapun ja kaikki forkan ketjut, kuten tavallista?
Minulla on töitä, mutta mistä sulle saataisiin, niin energiasi ja keskittymisesi menee oikeisiin asioihin.
Esimerkki elävästä elämästä huonosta siviiliseksistä: Tyttö ottaa suihin, poika ei koske tyttöön. Poika kömpii tytön päälle, työntää lähärissä kolme työntöä, nousee ylös ja sanoo: olen valmis ja vetää housut jalkaan.Tälläistäkö siellä Vuokatissa on? 😱🥺
Mä sanon huonoa panoa aktiiviseksi runkkaamiseksi. Siinä ei ole toinen läsnä, mutta ei tarvitse itse kiihottaa penistä, sen voi tehdä toisen pillulla, pyllyllä ja suulla.