Huora.
Uutiset:
Välitunnilla opettajaa huoraksi haukkunut 16-vuotias poika joutuu maksamaan uhrilleen 500 euron korvaukset huutelusta.Olisiko selvinnyt satasella jos olisi sanonut seksityöläiseksi?
Välitunnilla opettajaa huoraksi haukkunut 16-vuotias poika joutuu maksamaan uhrilleen 500 euron korvaukset huutelusta.Olisiko selvinnyt satasella jos olisi sanonut seksityöläiseksi?
Ja pikkuhousut jalastaVälitunnilla opettajaa huoraksi haukkunut 16-vuotias poika joutuu maksamaan uhrilleen 500 euron korvaukset huutelusta.Olisiko selvinnyt satasella jos olisi sanonut seksityöläiseksi?
ilman muuta ja saanut hymypoika patsaan
Ilona ehti taas vastata tyhjentävästi. Itse puhun työstä useimmiten seksityönä tai vaihtoehtoisesti huoraamisena/horoiluna. Huoraksi mä itseäni kutsun usein myös ja mua saa sillä myös kutsua, ei se mua loukkaa. En itse asiassa ota sitä loukkauksena edes tilanteissa tyyliä "vittu sä oot huora", koska mun päässä alkaa laulaa ääni, että "kyllä vain, kyllä vain, onnellinen huora mä oon".
Palveluntarjoajaa käytän vain ääriharvoin, siitä ei mun mielestä välity se työaspekti tarpeeksi hyvin.