Minun kokemukset eivät ole positiivisia Ennistä. Viestittely toimi asiallisesti ja tapaamisten sopiminenkin onnistui hyvin.
Syyskuussa Enni perui sovitun tapaaminen puoli tuntia ennen tapaamista. En viitsi syytä tänne kirjoittaa, ehkä ymmärrätte?
Uskoin tuolloin syyn, vaikka sitä jo silloinkin vähän epäilinkin.
Olin kuitenkin valmis antamaan uuden mahdollisuuden ja lokakuussa olikin taas tapaaminen sovittu. Noin 2,5 h ennen h-hetkeä, kysyi siirtoa tunnilla eteenpäin. Sehän matkamiehelle sopi, ehti hotellihuoneessa vähän voimia kerätä. Kuitenkin noin 45 min ennen tapaamista Enni laittoi viestin, että ei tapaaminen onnistukaan. Syy oli taas ihan sama, kuin syyskuussakin. Eikä kyseessä ollut migreeni, joka voisi alkaa yllättäen.
2 kertaa siis perunut ihan viime hetkillä täysin samalla syyllä ja lähes samoilla viestin sanoillakin. Kahteen kertaan kyseisellä syyllä juuri ennen tapaamista olisi erittäin epätodennäköistä huomioiden perumisen syy. Tai voihan mulla olla vaan hirvee tuuri, varmaan voittaisin lotossa pääpotin näillä todennäköisyyksillä?
Meniköhän joku vakiturska prioriteetissä edelle vai mitä tapahtui, jäänee ikuiseksi arvoitukseksi? Koska ketjun perusteella joku on onnistunut tapaamaankin Ennin, niin veikkaan,että kalenterin hallinnassa on Ennillä isoja haasteita. Tuplabuukkaus tai huomasi vasta edellisestä turskasta eroon päästyään, ettei ehdi sovittuun tapaamiseen, eikä jaksa tavata seuraavaa siirtämällä tapaamista taas eteenpäin. Ilmeisesti pidemmältä tulleelle matkamiehelle on ollut helpompi tehdä oharit siis ilmoittaa viime hetkellä ettei tulekaan paikalle, kuin ehkä paikallisille miehille? Vai tekeekö Enni ihan tietoisesti näitä viime hetken perumisia jotenkin valitsemilleen miehille??
Tämä vaan ihan varoitukseksi muille, että sovittuun tapaamiseen kannattaa suhteutua varauksella tämän miestennielijän kanssa.