Ja on nähty sekin että kaveri oikeesti käy suihkussa mutta ei vaan osaa pestä niitä kainaloita & vehkeitään kunnolla, joten se suihkuttelu on yhtä tyhjän kanssa. Ihmettelin tätä yhden asiakkaan kohdalla, ja sit kerran kun saunottiin niin katselin kun se suihkutteli itseään. Kädet visusti kiinni kyljissä, niin ettei vahingossakaan yhtään vesipisaraa mee kainaloihin, puhumattakaan siis siitä että ne olisi kunnolla käsitellyt saippualla (mitä ne kainalot kyllä kaipasi kipeesti).
Toinen tarina on sitten tämä, kun 30 asteen helteillä eteisessä kehuskellaan kuinka ollaan tultu parikyt kilsaa pyörällä paikalle paita litimärkänä hiestä, ja sit koitetaan kuitata kehoitus suihkuun sillä et kun "mä kävin jo kotona". Vähän sama kuin et kävin jo viime vuosi tuhannella kerran suihkussa, kai se riittää.
Mulla oli kerran myös yksi viemäriviljo, joka haisi suoraan sanottuna paskalle. Käyttäytyi asiallisesti ja tuli täsmälleen sovittuna aikana niin en viitsinyt käännyttää ovelta poiskaan, sanoin maksun jälkeen että kävisitkö suihkussa, kun tuntuu vähän siltä että kiireessä varmaan jäänyt väliin.Paneskelu on mukavampaa suihkunraikkaana.
Tyyppi hörähti että oli käynyt kotona pesulla, haistoin ettei ollut. Olin tuolloin ollut useamman vuoden polttamatta, hajuaisti herkistynyt ja haistoin kuolemalle lemuavan kyrvän housuista ja molemmissa kainaloissakin tuntui olevan raato hajusta päätellen. Vastahakoisesti meni pesulle, tsekkasin kellosta aikaa kauanko kestää. Eihän se siellä ollut kun pari minuuttia ja haju ei lientynyt yhtään, päinvastoin. Mentiin sitten punkkaan ja onneksi ei kauaa kestänyt, laukesi ja lähti melkein samantien.