Mikä näissä välillä on kun otat kohteliaasti yhteyttä ja sitten ollaan super töykeitä ja vastaillaan yhdellä sanalla.
Ohmy.
Ohmy.
Uutiset:
Minä näen seksinmyynnin asiakaspalvelutyönä ja hyvä asiakaspalvelu alkaa jo asiakkaan ensimmäisestä yhteydenotosta. Ainahan ei hinnat, palvelut tai ajankohta kohtaa, mutta silti voi olla peruskohtelias.
Suurin osa neitosista ei varmaankaan ole häiriintyneitä, mutta saavat meiltä turskilta niin paljon viestejä, etteivät jaksa mitään kirjeenvaihtoa. He haluavat rahaa, eivät juttuseuraa.
Jos ryhtyy yhtään kyselemään ja säätämään, neitosen mielenkiinto suuntautuu muihin turjakkeisiin.
Heti hinnaston saatuaan kantsii varmaan vastata n:llä kappaleella (n on suuri kokonaisluku) itselleen sopivia tapaamisaikoja, ja olla välittämättä siitä, ettei vastaus sisällä kovin monta lausetta. Hyvällä säkällä vastaus sisältää osuman johonkin esitettyyn ajankohtaan
Täytyy sen verran tarkentaa omaa vastausta.. että mulla on ilmoituksessa ilmaistu varsin selkeästi, etten ota tällä hetkellä vastaan kuin vanhoja tuttuja. Yleensä ignooraan uusien viestit, enkä siten edes vastaa niihin. Mutta jos sieltä nyt sattuu joku 3-kymppinen kolli, joka tituuleeraa itseään älykkääksi, pyrkimään asiakkaaksi. Ni valitettavasti en kyllä malta mieltäni olla tylyttämästä lukutaidottomuudesta.
Täytyy sen verran tarkentaa omaa vastausta.. että mulla on ilmoituksessa ilmaistu varsin selkeästi, etten ota tällä hetkellä vastaan kuin vanhoja tuttuja. Yleensä ignooraan uusien viestit, enkä siten edes vastaa niihin. Mutta jos sieltä nyt sattuu joku 3-kymppinen kolli, joka tituuleeraa itseään älykkääksi, pyrkimään asiakkaaksi. Ni valitettavasti en kyllä malta mieltäni olla tylyttämästä lukutaidottomuudesta.
Ihan mielenkiinnosta kysyn: miksi pitää ilmoitusta esillä jos ottaa vastaan vain vanhoja tuttuja? Heidän kanssaan yhteydenpito todennäköisesti toimii joustavammin muilla tavoin kuin ilmoituksen kautta?
Ihan mielenkiinnosta kysyn: miksi pitää ilmoitusta esillä jos ottaa vastaan vain vanhoja tuttuja? Heidän kanssaan yhteydenpito todennäköisesti toimii joustavammin muilla tavoin kuin ilmoituksen kautta?
Itseasiassa ei toimi jostain syystä, kokeiltu on. En tiedä syytä. Ehkä jos olisin joka päivä tavattavissa, mutta kun en ole kuin viikon kuukaudessa. Tiedä häntä. Mulla on asiakkaita, jotka käy kerran kuukaudessa, näiden kanssa homma toimii hyvin ilman ilmoitustakin. Varaavat käydessään seuraavan ajan jo valmiiksi, mikäli aikataulut vaan käy yksiin. Mutta harvemmin käyvien kanssa ei toimi ilman ilmoitusta. Nytkin päivitin jo pari vkoa sitten sekä kesä- että heinäkuun päivät, joten harvemmin käyville ne on sieltä näppärästi tsekattavissa. Toki ne saisi sähköpostilla kysymälläkin.
Ja e-mail ei ole ollut jatkuvasti näkyvillä. Mutta silloin, kun on, niin tulee yhteydenottoja niiltä vanhoilta asiakkailta, jotka ovat käyneet viimeksi vuonna kypärä ja miekka. Ja kadottaneet vuosien saatossa yhteystietoni. Heitä näkee myös mielellään. Viimeksi kävi asiakas, joka oli käynyt edellisen kerran 9v sitten.
Lisäys: puhelimitse mua ei saa kiinni oikeastaan ollenkaan. Se on auki vain niinä päivinä, kun olen tavattavissa.
Joku hupakko voisi aloittaa ketjun "Häiriintyneet turskat".