« Vastaus #14 : Huhtikuu 27, 2020, 22:35:59 »
Olen aina ollut pariutumisessani uskollinen ja lopputulos on se että olen sinkku. Jatkossa en jätä yhtään pillua panemati. Ensin huoriin ja sitten kotiin vittuilemaan miksi ruoka ei ole valmista.
Parempi on kun pyydät tuleva kumppanisi ottamaan etukäteismaksun seksistä joka kerta, niin ei tarvitse käydä huorissa. Kesken aktin voit alkamaan hoputtamaan, että joko se ruokaa alkaa olla valmista? Mikä maksaa, tässä alkaa jo vähän hiukomaan. Voisiko se emäntä pistää töpinäksi, ettei mene ylitöiksi.
Pitää löytää narttu jolle kelpaa monopoliraha....mun pinkka on kaikkea muuta kuin kunnossa.
On ne munahaukat kovia rahan perässä juoksijoita. Siksi en uskalla ottaa lenkille lompsaa mukaan.
Dior Ekin neuvo: Sun pitää päivystää optikkoliikkeen läheisyydessä muina miehinä, ja kun se puolisokean nainen ottaa lasit pois uusi kehyksiä kokeillaakseen alat tiputtelee monopolipinkan rahoja lattialle yksi toisen jälkeensä. Ja itsevarmasti tokaiset: Kato näitähän riittää.
Tai sitten esität ressukkaa, joka heräättää naisen hoivavietin. Heitä kehiin joku säälittävä luuseritarina, kun aina olet ollut väärinymmärretty taiteilija kosmisessa mittakaavassa. Nainen haluaa olla hyväntekijä pelastaa sinut kurjalta maailmalta. Ja avot, kohta olet lihapatojen ääressä ja kirkkoveneilemässä nopeammin kuin kuvitteletkaan.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 27, 2020, 22:38:00 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"