Kenen suomalaisen hupakon kanssa onnistuu pallien imeminen pk seudulla?
Uutiset:
Ei taida kovin monen suomalaisen kanssa onnistua, kun harva tarjoaa owoa. Pallien nuolenta siis verrattavissa owoon, kun kortsu ei peitä sen aluetta, jolloin esiintyy limakalvokontaktia?Missä kohtaan palleissa sulla on limakalvo? Ja vedätkö palleista liikkuvat taakse saadaksesi terskan esiin? Vai onko sinun pallit ympärileikattu?
Ei taida kovin monen suomalaisen kanssa onnistua, kun harva tarjoaa owoa. Pallien nuolenta siis verrattavissa owoon, kun kortsu ei peitä sen aluetta, jolloin esiintyy limakalvokontaktia?Missä kohtaan palleissa sulla on limakalvo? Ja vedätkö palleista liikkuvat taakse saadaksesi terskan esiin? Vai onko sinun pallit ympärileikattu?
Ja ilmottaudun sit samalla, että puhtaiden pallien nuoleminen on mun lempipuuhaa ja teen sitä myös pyytämättä, joten mulle kannattaa sanoa, jos sitä EI halua, jos haluaa, niin sit vain pesee huolella niin saa 😁Tälle voi kyllä peukuttaa, ainakin omat pallit on saaneet todella hyvää hoitoa Ilonan käsittelyssä. Voisi jopa sanoa että melkein lemppari touhua tapaamisillamme.
Tätä mäkin mietin 😂
Ja ilmottaudun sit samalla, että puhtaiden pallien nuoleminen on mun lempipuuhaa ja teen sitä myös pyytämättä, joten mulle kannattaa sanoa, jos sitä EI halua, jos haluaa, niin sit vain pesee huolella niin saa 😁
Kyllä hellä pallien lipsuttelu on ihan parasta! Siinä voi myös hellästi imeskellä ja enemmänkin, jos asiakkaalla on haluja selloiseen. Monet laukeavat jo pallilipsutuksessa ennen, kuin ehdin edes kumin laittamaan paikoilleen.
Oikein hyvin sheivattuja & pestyjä palleja onkin kiva lipsutella...Tykkään erittäin paljon. Oli se hellää tai vähän kovempaakin sivelyä.
Mites tykkäätte pitkillä kynsillä sivelystä hellästi tai vähän kovempaakin?
Ei vertaudu owoon ei. Munkin mielestä pallien imeminen ja nuoleminen on kivaa, mutta kuten Ilona sanoi, puhtaiden sellaisten. Itsekin teen sitä usein lupaa kysymättäOn sen verran herkkä alue, että itse säikähdin, kun eräs tyttöystävä imi vehjettä ja sitten siirtyi alemmas ja otti munat suuhun kyselemättä. Meinasin karjaista. Opin tykkäämään siitä ja myöhemmin kaipaamaan sitä, sillä hyvin moni nainen ei tätä aluetta halua hyväillä.
Kenen suomalaisen hupakon kanssa onnistuu pallien imeminen pk seudulla?
Oikein hyvin sheivattuja & pestyjä palleja onkin kiva lipsutella...
Mites tykkäätte pitkillä kynsillä sivelystä hellästi tai vähän kovempaakin?