Niin ja en oo ihan vielä päättänyt, että kenen kanssa alkais
Toi Jouni varmaan voisi alkaa jos maksat tietyn kk-summan.
Uutiset:
Niin ja en oo ihan vielä päättänyt, että kenen kanssa alkais
Juuri näin. Jouni on MIES eikä mikään marjanpoimija.Niin ja en oo ihan vielä päättänyt, että kenen kanssa alkais
Toi Jouni varmaan voisi alkaa jos maksat tietyn kk-summan.
Itse maksan vasta jälkikäteen mikäli huora ei ole explisiittisesti muuta vaatimassa ovella. Fiksu huora tietää, että tippiä ei ole tiedossa, jos transaktio tapahtuu etupeltoon.
_
dijon on sinappi
Itse maksan vasta jälkikäteen mikäli huora ei ole explisiittisesti muuta vaatimassa ovella. Fiksu huora tietää, että tippiä ei ole tiedossa, jos transaktio tapahtuu etupeltoon.
Siinä on vähän vaan se riski, että sitten kun maksun aika koittaa panon jälkeen niin lompakko jäikin autoon, ja niin jäi se asiakaskin sitten lopullisesti kun katoaa sitä hakemaan. Siksi fiksu huora ottaa sen maksun heti kättelyssä, etenkin uusilta asiakkailta. Tippiä tuskin kukaan lähtökohtaisesti edes odottaa kun taksa on muuten kunnossa
Miksi maksaisin ennakko maksua?
Huorat, sanokaa yksikin hyvä syy mitä hyötyisin ennakkoon maksamisesta?!?
No älä maksa. Ei kai se sen kummempaa ole.
Eiköhän ennakkomaksun pyytäminen ole enemmän poikkeus kuin sääntö, joten lienee löytyy vaihtoehtoja.
Itse pyytäisin ennakkomaksua osan, jos lähtisin outcall keikalle jonnekin kauas entuudestaan tuntemattoman luo.
Eiköhän ennakkomaksun pyytäminen ole enemmän poikkeus kuin sääntö, joten lienee löytyy vaihtoehtoja.
Itse pyytäisin ennakkomaksua osan, jos lähtisin outcall keikalle jonnekin kauas entuudestaan tuntemattoman luo.
Aivan. Jos ostaisin outcall palvelua, niin se olisi ainut tilanne jossa olisin valmis maksamaan ennakko- tai varausmaksun.
Aivan. Jos ostaisin outcall palvelua, niin se olisi ainut tilanne jossa olisin valmis maksamaan ennakko- tai varausmaksun.
Mikään ei vituta niin paljon, kuin hotelliin tilattu ohari-Lissu, joka ei koskaan ilmaannu paikan päälle. Vituttaisi aivan järjettömästi, jos olisi maksanut etukäteismaksun ja ohari-Lissu ei saavu koskaan paikalle ja pitää rahat.
Montako kertaa on turskia uitettu kaatosaateessa? Aivan liian monta. Ja on laulettu miksei ovet meille aukene, vieläkö on villihevosia?
Siksi vahva ei ennakkomaksulle.
Yks mistä vois ennakkomaksun maksaa et maksais vakkarille kuukausittaisen retainerin mitä vastaan se oharoi muut turskat ja tekee kalenteriin tilaa kun mulla on tilanne päällä. Niin ne lakimiehetkin tekee kun pitää priorisoida asiakkaita.
Mikään ei vituta niin paljon, kuin hotelliin tilattu ohari-Lissu, joka ei koskaan ilmaannu paikan päälle. Vituttaisi aivan järjettömästi, jos olisi maksanut etukäteismaksun ja ohari-Lissu ei saavu koskaan paikalle ja pitää rahat.
Montako kertaa on turskia uitettu kaatosaateessa? Aivan liian monta. Ja on laulettu miksei ovet meille aukene, vieläkö on villihevosia?
Siksi vahva ei ennakkomaksulle.
noin käy jos etsii halvinta en usko että kukaan pidempään alalla ollut tekisi tuota kuin
enintään vahvoista syistä jos jalkasi katkeaa kun oot menossa treffeille sille ei vaan voi
mitään hiukka sama toisin päin