Tällä hetkellä en ota ennakkomaksua, mutta tulevaisuudessa kyllä. Voi olla, että sen lisäksi on vaihtoehtona pyytää henkilötiedot eli scriinata, onneksi sekin on alkanut yleistyä.
Voi sitten valita kummalla tavalla haluaa toimia. Jos ei onnistu, niin ei tartte tulla...
Kuten todettua ennakkomaksun voi maksaa anonyymistikin, vaikka en tiedä miks se on niin tärkeetä, luuletteko että huora soittaa vaimolle vai mitä ;DDDD
Nyt mulla on ollut ohareita vähemmän kun jossain kohtaa, toivottavasti tilanne pysyy tällaisena.
Toivoisin, että kaikki jotka täällä nihkeilee ennakkomaksusta koittaisi ymmärtää miten kusetettu olo siitä tulee, hankala olla ILOtyttö jos vituttaa ja oharit todellakin vituttaa.
Tietenkään ei kannata alkaa lähettää kelle tahansa suuria summia – tollot, ei sitä varmaan kukaan ehdottanutkaan??
Jos joku alkais pihistää jotain säälittäviä parikymppisiä, niin varmaan maine menis aika nopeeta. Itse haluan pitää hyvän maineen ja vaan tienata sitä rahaa ihan rehellisesti.
(Tunnen vähän syyllisyyttä kun oon itse joskus ihan huolimattomuuttani oharoinut muutaman asiakkaan. Varmasti niitäkin on se ottanut päähän. Mut tää oli joskus, nyt oon järjestelmällisempi)
Siitä herääkin kymysys, että kun emme elä täydellisessä maailmassa, että miten ajattelit hyvittää asiakkalle ennakkomaksun, kun joudut perutttamaan tapaamisen syystä tai toisesta?
Aiotko hyvittää ennakkomaksun täysimääräisenä?
Kahjoimmat palveluntarjoajat, jotka tälläkin forkalla ovat rymistellet, kuin norsu posliinikaupassa voivat tehdä mitä vaan. Vaikka soittaa asiakkaiden vaimolle, jos oikein sattuu päässä viiraamaan sillä hetkellä, jos ei mitään ikävämpää keksi, kuten laittaa vaikka asiakkaiden numerot yleiseen jakoon.
Siitä syystä anonyymiteetin säilyttäminen on suositeltavaa.
Hälyytyskellot pitää soida aina lujaa, kun joku kyselee etukäteismaksua. Siitä varoittavat jopa seuralaispalveluja tarjoavat sivustot, joissa on varoitus juuri, ettei rahaa tule lähettää etukäteen. Ei koskaan.
Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä, jolla on huolimattomuudesta johtuen sattunut ohareita myös asiakkaiden kohdalla.
Ai niin mutta ei se haitannut, kun ne olivat vaan asiakkaita.