Ei mulle ole tuottanut koskaan ongelmaa maksaa takaisin, hoidan sen verkkopankkimaksuna tai Mobilepaylla. Silti en halua koko omaa nimeäni kenen tahansa tietoon ja edellytän asiakkaaltakin että uskaltaa käyttää omaa etu että sukunimeään yhteyttä ottaessa.
Niin no, sulla ja mulla ei anonymiteetin osalta toimintatavat kohtaa joten ei siinä ihmeempää. Jos tapaamisen aikana näkee ja kuulee sen verran että pystyisi googlaamaan kuka mä olen niin whatever, tuskin ketään kiinnostaa, mutta just tuollaiset palvelut joista mun koko nimi ja oikea puhelinnumero löytyisi vielä vuosien päästäkin kun:
sun puhelin pöllitään,
sulla on sun menneisyydestä mustasukkainen poikakaveri,
tulet uskoon,
narkkaat rahasi ja ulkonäkösi ja ex-asiakkaiden kiristäminen alkaa vaikuttaa vaihtoehdolta,
haluut some-huomiota, tai
valitse oma seikkailusi
on aivan viimeinen asia mihin suostuisin vaikka miten tuntisin ja luottaisin palveluntarjoajan sen hetkiseen ammattitaitoon. Ja vaikken usko että kukaan lukisi mun mobilepay-historiaa tai tiliotetta, niin en mä halua että sielläkään lukee googlella löytyvää seksityöntekijää.
Noin yleisemmin se kysymyshän on jo siinä että onko ennakkomaksu jonkun mielestä korvaus siitä että merkkaa ajan kalenteriin, ts. sitä ei ole missään tilanteessa aikomustakaan palauttaa. Tai voiko asiakas saada maksun takaisin jos asiakas peruuttaa riittävän aikaisin tai jos sanoo että lapsi sairastui. Mitkä on hyväksyttävät maksutavat. Jne.
Jos mä lähestyn itselleni tuntematonta palveluntarjoajaa naapurisivun ilmon perusteella, niin en mä ainakaan uskalla olettaa näistä mitään. Eri asia jos ehdot on käyty läpi jossain sähköpostin automaattivastauksessa. Muuten mielessä kummittelee skenen sekoilijat ja esim. tämän Katin tässä ketjussa esittelemä kyvyttömyys ajatella miltä asiat näyttää toisen näkökulmasta.