Toivotaan, että ne jotka ennakkomaksua haluavat käyttää, mainitsevat siitä jo ilmoituksessaan. Säästänee molempien aikaa.
Uutiset:
Jos ennakkomaksu näkyisi vähentyneiden ohareiden johdosta myös loppuhinnassa yksittäiselle asiakkaalle, tämän voisi myydä helposti mulle. Eli ennakkomaksulla hinta hieman tavallista halvempi.
Onpa mulle joku vannoutunut käteisen käyttäjä käynyt pudottamassa 10€ kirjekuoressa postiluukusta varausmaksuna kun on halunnut varata ajan mutta ei oo halunnut digitaalisesti maksaa 🤭Tästä propsit molemmille osapuolille.
Jos varausmaksun hyöty on parhaimmillaankin marginaalista, en näe järkeä sellaista ottaa käyttöön.
myös pikasiirtopalvelun kautta käy.
Jos varausmaksun hyöty on parhaimmillaankin marginaalista, en näe järkeä sellaista ottaa käyttöön.
Varausmaksun idea ei ole saavuttaa taloudellista hyötyä, vaan sitouttaa asiakas siihen, että hän tulee tapaamiseen
Tiliotteellasi Pikasiirron kautta välitetyissä maksuissa maksajana näkyy joko Bittisiirto Oy tai Pikasiirto.fi.
Siirtäessä Nordean tai Osuuspankin tileille voi harvoissa tapauksissa maksajan nimi välittyä saajalle maksun tiedoissa. Lähtökohtaisesti maksajan nimi ei välity saajalle, mutta saajalla on oikeus tiedustella maksajan nimeä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
^ Kyllähän ne kunnon asiakkaat aina maksavat törttöilijöistä johtuvat tappiot. Ei pelkästään tässä bisneksessä. Sillähän tuota hintatasoa aina perustellaan, hintoihin pitää mahtua valmistautumiset, oharit, peruutukset ja muut liiketoiminnan kulut. Ainut keltä rahaa tulee ovat ne kunnon asiakkaat.
Varausmaksun idea ei ole saavuttaa taloudellista hyötyä, vaan sitouttaa asiakas siihen, että hän tulee tapaamiseen
Tässähän se suurin taloudellinen hyöty piilee: asiakas ilmestyy setelit mukanaan ovelle. Case closed.
Varausmaksun idea ei ole saavuttaa taloudellista hyötyä, vaan sitouttaa asiakas siihen, että hän tulee tapaamiseen ja maksaa loput palvelijattaren pyytämästä summasta. Jos asiakas kuitenkin tekee oharit varausmaksusta huolimatta, saa hutsu ainakin pienen korvauksen peruuntuneesta ajasta.
Mitä turska siitä hyötyy että maksaa etukäteen palvelusta joka ei edes välttämättä toteudu?
Mitä turska siitä hyötyy että maksaa etukäteen palvelusta joka ei edes välttämättä toteudu?
Turska ei hyödy siitä käytännössä mitään. Varausmaksun tarkoitus on tuoda turvaa myyjälle, ei asiakkaalle. Jos myyjä osoittautuu huijariksi, niin se on asiakkaan tappio. Näin asia valitettavasti on. Itse olen suorittanut 30€ varausmaksun yhdelle myyjälle ja maksu vähennettiin kokonaissummasta paikan päällä.
Turska ei hyödy siitä käytännössä mitään. Varausmaksun tarkoitus on tuoda turvaa myyjälle, ei asiakkaalle. Jos myyjä osoittautuu huijariksi, niin se on asiakkaan tappio. Näin asia valitettavasti on. Itse olen suorittanut 30€ varausmaksun yhdelle myyjälle ja maksu vähennettiin kokonaissummasta paikan päällä.
Jos ennakkomaksut yleistyvät, se lisää kyllä väkisin kiinnostusta kusetukseen palveluntarjoajan tai siis "palveluntarjoajan" puolelta. Uutta anonyymiä ilmoitusta kehiin uusilla yhteystiedoilla ja rahastaa paikkakunnan turskalaumalta ne ennakkomaksut. Ja eikun uutta tiliä luomaan. Turskat nielevät tappionsa, koska niin pieni raha ja iso kynnys lähteä tekemään ilmoitusta kissalan pojille.
Tässä lajissa on asiakkaallakin välillä kestämistä ohareiden, peruuttajien, ghostaajien ja kusettajien kanssa ettei oikein kiinnostaisi lisähaasteet.
Tarralenkkaripojat täällä näyttävät itkevän kympin ennakkomaksun takia ihan monen sivun verran.