Jos PK-seudulla liikkuu omalla autolla erityisesti ruuhka-aikaan, voi 30-50 km matkaan mennä helposti puolitoista tuntia (tai 10 km matkaan tunti), kun sattuu sopiva tietyösuma ja/tai urpojen peräänajo matkalle. Muualla kuin ruuhkasuomessa on helppoa pitää vaikkapa 100 km/h keskinopeutta autolla ja tietää milloin on perillä.
Isossa kaupungissa (Suomessa on vain yksi iso kaupunki, Hki ympäristöineen) matka-ajan epämääräisyys on aika lailla stressaava asia. Joukkoliikenteestä ei koskaan tiedä ja autolla saa vielä etsiä hiki päässä parkkipaikkaa vierailta kulmilta. Ja miten se liittyy seksiin? No meillä stressiporsailla se vaikuttaa mm. sykettä nostavasti ja erektiota heikentävästi, niinkuin kaikki stressi.
Pienemmissä kaupungeissa on asiakkaankin joskus kivempi käydä hupakoimassa, kun navi kertoo milloin olet perillä, parkkipaikka löytyy helposti eikä palveluntarjoallakaan ehkä ole seuraava turska kärkkymässä nurkan takana liukkaille
Joo, onhan toi ihan ymmärrettävää, ja loppujen lopuksi asiakkaat liikkuu just siellä missä haluavat
Mua vaan huvittaa kun oon autoillut Helsingin keskustassa kymmenen vuoden ajan lähes päivittäin, enkä koe sen olevan millään tavalla ongelmallista tai stressaavaa. Aina on katuparkkikin parin korttelin säteeltä löytynyt. Mutta se rentous asian suhteen ehkä tulee sit taas jo tosta että mä olen autoillut keskustassa niin paljon.
Asiasta seinään, toi mun keskustassa autoileminen voi taas herättää huvittuneisuutta muissa samoilla nurkilla asuvissa. Kun ne etäisyydet oikeesti on tosi lyhyitä, mutta mä vaan en saa lande-geenejä pois itsestäni ja pakonomaisesti ajan jokaisen yli kilsan siirtymän omalla autolla
Auto <3
Mutta tuohon nurkan takana kärkkymiseen...voi kuulkaas, maakunnissa sitä vasta liukuhihnataankin niin että pillut soi!
Tai ainakin mä liukuhihnaan, ja kehtaan vielä olla siitä ylpeäkin
Himassa ei parane paljoa liukuhihnailla
^Tuokin pitää kyllä paikkaansa mutta pienemmissä kaupungeissa ei saa edes välttämättä samalle viikolle aikaa kun sihteereitä ei ole oikein tarjolla ja niille muutamallekkin kun sattuu olemaan menoa. Hesassa taas on reilu sata hupakkoa kokoajan niin on mistä valita ja sit vielä sielä käy kaikki keikkailemassa. Venlaakaan ei saa tänne pohjoiseen kun hyvällä tuurilla kerran vuoteen
Kröhöm. Kaksi. Hyvällä tuurilla kaksi kertaa vuoteen