Noin 110 km. Aikoinaan tuli pari kertaa legendaarista MariaS käytyä Hämeenlinnassa tapaamassa täältä Helsingistä.
Nykyään pisin matka on 30 km. Tikkurilassa joutuu aina joskus käymään Lähellä Helsingin keskustaa asumisessa etuna, että hupakoiden luokse yleensä pääsee julkisilla ja alle puolen tunnin.
No Hämeenlinnassa on tullut käytyä 2 kertaa, noin 75 km/siivu. Ei haitannut, ihan mukavasti meni lauantai-iltapäivä pikavuorolla reissailessa. Kankkunen tosin vähän vaivas, varsinkin toisella reisulla..
Noin 8000 kilometriä. Golffia en harrasta, ja tuskin kukaan voi väittää Pattayalle menneensä vain kulttuurin takia. Mutta jos lasketaan tiettyä henkilöä tapaamaan, niin Suomessa joskus ollut ehkä vajaa 200 kilometriä junalla
En tiedä kuinka pitkältä varta vasten mua on tultu tapaamaan (useasti muualla kuin Helsingissä asuvat ovat täällä työmatkalla), mutta tänään kysyttiin saako alennusta jos tulee Lapista asti. *naamapalmu* No oishan se ihanaa jos vois vaan mennä vaikka Disney Worldiin ja vaatia rannekkeesta alennusta, kun ihan Suomesta saakka on tultu.
Pitkään reissasin noin kerran kuussa sen aiemmin mainitsemani 200 km, mutta viime aikoina radikaalisti harvemmin. Täytyy varmaan taas ruveta kiristämään tahtia.
Tulihan tuossa taannoin ajettua 250 kilsaa suuntaansa ja kyllä kannatti Tuollainen reissu on ihan mukavaa vaihtelua arkeen ja saa nähdä ihanuuden, jota muuten niin harvoin saa tavata
En omista autoa, joten en lähde ihan minne tahansa edes naisen takia. Täältä on matkaa Tampereelle noin 90km ja sen kauempana en ole pillun perässä käynyt. Pidemmälle en lähtisikään, koska julkisilla liikkumisessa on aina omat säätönsä.
Yleensä sata kilometriä joutuu aina..mutta ei se haittaa kun on kaunista odottamassa..pari sataa ajoin kerran, mutta sitten tyttö ei vastannutkaan. Sen jälkeen on mietittänyt lähteä..mutta ei täällä ihan vieressäkään ole, niin aina matkaa tulee.
Pisin matka taitaa olla kokonaista 10 kilsaa. Vastaus muuttuu kuitenkin täysin jos mukaan laskee kerrat kun olen muuttanut tai suunnitellut työmatkani yöpymiset tarjolla olevien sihteerikköjen mukaisesti ...olen useastikin mennyt työmatkalla Tampereelle tai Helsinkiin päivää ennen pelkästään siksi että saan itselle vapaaillan harrastuksille.