Itsellä ei oo lainkaan kokemusta Tantra hieronnasta vielä. Miten homma toimii käytännössä tunnin ajalla? Ollaanko kylpyhuoneessa vai makuuhuoneessa? Onko happy end aina luvassa? Käsittääkseni siinä ei sisälly seksiä eikä suuseksiä? Onko usein hinnan arvoista, jos muutamalla kympillä saa perus session?
Oon myös kiinnostunt Nuru massagesta, niin siitäkin voisi kertoa kokemuksia.
Itse teen tantrista hierontaa nk. loppuhuipennuksella, joka tapahtuu käsin. Vaikka tantrisiin perinteisiinhän ei tavallisesti tuo siemensyöksy kuulu. Hierottavani ovat pääsääntöisesti lähteneet hieronnan päätteeksi varsin euforisissa tunnelmissa päivän muihin puuhiin. Olen myös saanut kuulla, että aivan eri maailmasta, kuin peruspano.
Tässä on kuvaus tantrisesta hieronnasta noin pääpiirteittäin, jota itse teen:
Kyseessä on kiireetön, tantrinen, eroottinen, sensuelli kokovartalohieronta, joka tapahtuu sängyllä.
Tavallisesti annan vuoroin sekä voimakkaampaa, että kevyempää kosketusta. Hierontani on lempeä ja olen todella läsnä hierottavalleni. Pyrin myös availemaan lihasjumeja niitä havaitessani.
Hoito huipentuu genitaalialueiden perusteelliseen ja nautinnolliseen, hitaasti etenevään hierontaan ja laukeamiseen.
Fokuksena on kehon kokonaisvaltainen rentouttaminen sekä seksuaalienergian nostattaminen rauhallisesti hieronnan, lempeän kosketuksen ja eroottisen tunnelman avulla, huipentuen seksuaalienergian purkautumiseen lopuksi.
Käytän pääosin hierontaan kämmeniä, peukaloita ja käsivarsia, sekä hajutonta hierontaöljyä. Nuru- ja body to body-hieronnoissa koko kehoa.
Aloitan hieromalla selkäpuolelta edeten hartiaseudulta aina nilkkoihin saakka. Hierottavani halutessa hieron myös jalkapohjat.
Taustalla soi rauhoittavaa musiikkia. Hieronnan ajaksi olen pukeutunut eroottisesti tai vaihtoehtoisesti olen alasti, jolloin hoidettava saa enemmän ihokontaktia kanssani ja hieronta on entistä tantrisempi. 😌 Nuru- ja body to body-hieronnoissa olen luonnollisesti ilkosillaan.
Tällaisia hierontoja on melkoisen ihanaa tehdä ja rentoutunut & euforinen mies on ilo silmälle. ❤️