Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?  (Luettu 26005 kertaa)

Poissa Sektori

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #100 : Marraskuu 22, 2024, 04:47:48 »
Jos oletus on että pidetään sovitusta kiinni, niin miksi olit yliaikaa?🤔
Minä jätän aina kellon, puhelimen, ja lompakon pöydälle ennen vaatteiden riisumista, ja oletan palveluntarjoajan pitävän huolta tapaamisen kestosta. Ainakin tähän mennessä homma on toiminut hyvin näin.
Juurikin näin.

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #101 : Marraskuu 22, 2024, 09:50:19 »
Näinhän se on että yleensä pt pitää huolen ajasta.😊 Toki tässä ei tullut ilmi että kuinka paljon meni yliajalle. Joku 5-10min saattaakin mennä ihan huomaamatta, mutta jokin 30+ min, niin sellaisen luulisi kyllä asiakaskin huomaavan ilman kelloakin. Ja lähinnä tuo lause siitä että pidetään sovitusta kiinni, niin huvitti, kun eihän tuossa asiakas itse ollut pitänyt sovitusta kiinni. 😁
Opiskelijarouva

Turku
🌹 23.-27.12. Äkäslompolo🌹

Poissa Merkonomi

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #102 : Marraskuu 22, 2024, 20:59:39 »
En tiedä suomitytöistä näissä hommissa yhtään mitään, mutta jotkut ulkkareista eivät todellakaan välitä kellosta, jos seuraavaa asiakasta ei ole buukattuna. Varsinkaan jos asuvat yksin. Itse käyn aina vasta myöhään illalla kyläilemässä.

Poissa Sektori

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #103 : eilen kello 18:49:19 »
En tiedä suomitytöistä näissä hommissa yhtään mitään, mutta jotkut ulkkareista eivät todellakaan välitä kellosta, jos seuraavaa asiakasta ei ole buukattuna. Varsinkaan jos asuvat yksin. Itse käyn aina vasta myöhään illalla kyläilemässä.
Kieltämättä melko taktista venäyttää vähä yliajalle, ja sitte vetästä matto jalkojen alta. Varsinki jos kyseessä on kokematon turska.

Poissa Makkonen69

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #104 : tänään kello 10:00:05 »
En tiedä onko erikoista,mutta outoa. Soitin palvelun tuottajalle( kotimainen), voiko tulla sisälle,kun oli sovittu että soitan vielä ja varmistan kun olen pihalla. No oli ok ja pyysi sisälle. Se mikä oli outoa,edellinen asiakas oli suihkussa,ja pyysi odottamaan että suihku vapautuu. Kerroin et menen ulos odottamaan, mutta jäi käymättä,kun lähdin pois ja laitoin viestin että tuli äkillinen meno,ymmärsi eikä ollut harmissaan. Mutta ei ollut hinkua nähdä,kuka sieltä suihkusta tulee😅

Toki olen sen jälkeen käynyt,ja pahoitteli omaa ajattelemattomuuttaan kun pyysi sisään edellisen asiakkaan ollessa vielä siellä. Naurettiin asialle ja sain 15 min extraa,joka meni jutellessa ja kainalossa oleiluun,eli hellyyttä myös. Ehkä sillä gfe korvasi sen mokan mikä sattui aiemmin.

Poissa Gentleman Tampere

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #105 : tänään kello 14:10:41 »
^Miksi ihmeessä annoit toisen mahdollisuuden? Onhan tuo nyt aivan älytön tapa tehdä hommia.