Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!

Kirjoittaja Aihe: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?  (Luettu 31415 kertaa)

Poissa Livya

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #120 : Joulukuu 16, 2024, 09:43:24 »

Lähtökohtaisesti näin pt:nä koen että on miun tehtävä huolehtia kello. Asiakas tulee tapaamiseen rentoutumaan ja nauttimaan eikä kellon vahtaaminen miusta kuuluu siihen. Toisekseen asiakkaalla saattaa mennä pää niin pyörälle että se ajantaju menee siinä samalla. :)
Meri-Lapissa 😘

Poissa Sektori

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #121 : Joulukuu 16, 2024, 11:07:21 »

Lähtökohtaisesti näin pt:nä koen että on miun tehtävä huolehtia kello. Asiakas tulee tapaamiseen rentoutumaan ja nauttimaan eikä kellon vahtaaminen miusta kuuluu siihen. Toisekseen asiakkaalla saattaa mennä pää niin pyörälle että se ajantaju menee siinä samalla. :)
Hyvät vaan sulle, ku jotkut osaa toimia oikein. Ja tuo vika kohta...
Luulen että ehkäpä just tuon takia toinen huomasi tilaisuutensa tulleen.

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #122 : Joulukuu 16, 2024, 14:05:24 »
Lähtökohtaisesti näin pt:nä koen että on miun tehtävä huolehtia kello. Asiakas tulee tapaamiseen rentoutumaan ja nauttimaan eikä kellon vahtaaminen miusta kuuluu siihen.

Samaa mieltä Livyan kanssa, juuri näin se etiketti tällä(kin) alalla menee, kellon seuraaminen on myyjän vastuu.
Ja jos menee lisäajalle, josta myyjä haluaa maksun, siitä sanotaan ennen maksullisen lisäajan alkamista tässä lajissa oletusarvoisesti maksu otetaan aina etukäteen ja maksullisten jatkoaikojen osalta siitä vähintäänkin sovitaan jatkoajalle siirryttäessä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #123 : Joulukuu 16, 2024, 14:20:46 »
^ Näin!
Sama hierojalla, kampaajalla tai missä tahansa missä asiakkaalla on lupa vain olla ja nauttia.
Tilataan palvelu, "istahdetaan penkkiin" ja palveluntarjoaja seuraa diskreetisti ajan kulua ja pitää asiakkaan tyytyväisenä.
M.I.L.F.
177/XL/E -1983

ᴹᵒᵐᵐʸᴾᵉᵍˢ nimi saa pikkuhiljaa tippua pois

Poissa Livya

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #124 : Joulukuu 16, 2024, 14:25:20 »
^ Näin!
Sama hierojalla, kampaajalla tai missä tahansa missä asiakkaalla on lupa vain olla ja nauttia.
Tilataan palvelu, "istahdetaan penkkiin" ja palveluntarjoaja seuraa diskreetisti ajan kulua ja pitää asiakkaan tyytyväisenä.

Juurikin näin. Kuitenkin kun asiakkaalle toivoisi kokemusta että kaikki stressi ja murheet jäisi ainakin hetkeksi unholaan tapaamisen aikana ja voisi vain nauttia ja rentoutua, ei kellon seuraaminen vaan sovi siihen yhtälöön. Mie kuitenkin olen siinä tilanteessa töissä, ei asiakas..

Monikohan menisi kampaajalle uudelleen, joka alkaisi tiskillä veloittaa lisää koska meni yliajalle kun asiakas ei seurannut kelloa  ;D

todella harmillista kyllä että tällainen kokemus on tullut.
Meri-Lapissa 😘

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #125 : Joulukuu 16, 2024, 14:49:35 »
^ Näin!
Kuitenkin kun asiakkaalle toivoisi kokemusta että kaikki stressi ja murheet jäisi ainakin hetkeksi unholaan tapaamisen aikana ja voisi vain nauttia ja rentoutua, ei kellon seuraaminen vaan sovi siihen yhtälöön. Mie kuitenkin olen siinä tilanteessa töissä, ei asiakas... Monikohan menisi kampaajalle uudelleen, joka alkaisi tiskillä veloittaa lisää koska meni yliajalle kun asiakas ei seurannut kelloa  ;D

Aina ilahduttaa huomata PT (nyt Vilmaliini ^^ ja Livya^), joka on tajunnut koko näiden palveluiden ostamisen pääidean asiakkaan näkökulmasta  :D. Juuri tuosta asiakas maksaa. Ja myyjältä, joka ymmärtää mistä asiakas maksaa, saa aina parhaan palvelun. Ja sellaisen myyhän luo palataan uudestaan.

Hyvät rinnastukset Vilmaliinilta ja Livyalta nuo hieroja, kampaaja/parturi ym.  :headbang:
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Sektori

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #126 : Joulukuu 17, 2024, 02:17:01 »
^ Näin!

Juurikin näin. Kuitenkin kun asiakkaalle toivoisi kokemusta että kaikki stressi ja murheet jäisi ainakin hetkeksi unholaan tapaamisen aikana ja voisi vain nauttia ja rentoutua, ei kellon seuraaminen vaan sovi siihen yhtälöön. Mie kuitenkin olen siinä tilanteessa töissä, ei asiakas..

Monikohan menisi kampaajalle uudelleen, joka alkaisi tiskillä veloittaa lisää koska meni yliajalle kun asiakas ei seurannut kelloa  ;D

todella harmillista kyllä että tällainen kokemus on tullut.
Oon kyllä vilmaliinin ja livyan kanssa niin samaa mieltä tästä. Ja ikävä kokemus joo, mutta vielä ikävämpää on se, että melkeen uskallan väittää, että ei tainnu olla tällä ihan ensimmäinen, eikä viimeinen kerta...

Poissa antmanupyourstinky

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #127 : Joulukuu 17, 2024, 09:20:37 »
Oon huomannut että itselläni on helpompi rentoutua ja nauttia palveluista silloin kun olen edes vähän kärryillä ajan kulusta itsekin. Jos voisin valita niin joka hupakolla olis iso herätyskello siinä sängyn vierellä mitä voisi vilkuilla välillä. Olemme erilaisia.

Poissa Ribbeli

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #128 : Joulukuu 17, 2024, 09:29:48 »

Työntövarrensuojakumi rullautui pois paikoitaan..🙈,siinä sitä olikin"onkimista"ja vielä spermainen sellainen..😎.
  Leikkikaveri oli huolestunut siitä,kun hän ei käytä muuta ehkäisyä,kuin kondomi.
  Lopputulema..Leikkikaveri ei tullut raskaaksi,ja molemmat todettiin taudeista puhtaaksi👍,loppu hyvin,kaikki hyvin.🙏

Poissa Livya

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #129 : Joulukuu 17, 2024, 10:56:54 »
Oon huomannut että itselläni on helpompi rentoutua ja nauttia palveluista silloin kun olen edes vähän kärryillä ajan kulusta itsekin. Jos voisin valita niin joka hupakolla olis iso herätyskello siinä sängyn vierellä mitä voisi vilkuilla välillä. Olemme erilaisia.

Mie olen itseasiassa ottanut tämänkin vaihtoehdon huomioon ja kello löytyy sängyn vierestä myös. Koska ymmärrän myös sen että joitain asiakkaita voi stressata jos ei ole yhtään kärryillä ajan kulusta 😊
Meri-Lapissa 😘

Poissa Mmeoww

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #130 : Joulukuu 17, 2024, 16:02:10 »
No emmä nyt tiiä onko tää erikoisinta, mutta olin jo tipahtanu pieniin tiloihin session aikana ja sub myöskin, ni soittolistalle (joka on aika pimeänpuoleinen) oli pompannu jostain syystä Guts:in And The Living Is Easy 😴🙄

:whipping:
Cerebral, bewitching, and heartless.
-Friedrich Nietzsche

Poissa STT

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #131 : Joulukuu 17, 2024, 18:39:45 »
Näinhän se on että yleensä pt pitää huolen ajasta.😊 Toki tässä ei tullut ilmi että kuinka paljon meni yliajalle. Joku 5-10min saattaakin mennä ihan huomaamatta, mutta jokin 30+ min, niin sellaisen luulisi kyllä asiakaskin huomaavan ilman kelloakin. Ja lähinnä tuo lause siitä että pidetään sovitusta kiinni, niin huvitti, kun eihän tuossa asiakas itse ollut pitänyt sovitusta kiinni. 😁
Mutta tässä ois muutama olennainen asia, jos aika sattuu venähtämään huomaamatta. Eli otetaanko siitä lisää maksua, kannattaa muistaa vilkuilla kelloa, ja jos normikäytäntö on, et myyjä huolehtii kellon, nii ei kannata olettaa, et kaikki huolehtii kellosta.

Ei ole ollenkaan olennainen asia. Puhutte kahdesta eri asiasta. Eli aidasta ja seipäästä.

Poissa Pertti Ström

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #132 : Joulukuu 17, 2024, 19:04:55 »
Ei erikoista, mutta jännää. Yleensähän siis tapailen 18-25- vuotiaita, mutta joskus tästä "periaatteesta" voi lipsuakin.
Vähän ennen koronaa tuli tavattua monet kerrat erästä blondia ihanuutta ja hänellä oli silloin teini-ikäinen tytär joka asusteli omassa kämpässään. Tavattiin lähinnä hotellissa , mutta kerran blondi sanoi,että voidaan tavata tyttären asunnolla. Olin vähän vastaan ajatusta, mutta ajattelin, että tässähän tulee säästettyä ja autoiltiin sitten erääseen lähiöön.
Tytär kävi lukiota ja "on tänään koulussa klo 15 saakka".Kesken paneskelun
ulko-ovi avautui ja hupsukka singahti salamana ovelle eikä päästänyt teiniä sisälle.

Jälkeenpäin on naurattanut, mutta justiin silloin ei yhtään. ;)
Make Russia small again

Poissa Sektori

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #133 : Joulukuu 20, 2024, 09:37:49 »

Mie olen itseasiassa ottanut tämänkin vaihtoehdon huomioon ja kello löytyy sängyn vierestä myös. Koska ymmärrän myös sen että joitain asiakkaita voi stressata jos ei ole yhtään kärryillä ajan kulusta 😊
En oikee tohon muuta lääkettä nää, ku varata kello käynneille mukaan, oli kyseessä kuka vaan. Jos on parempi idea, nii saa toki kertoo. Ja lisäks ku jotkut tuskin lähtee käytäntöjä muuttaa.

Poissa Turskapappa

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #134 : Joulukuu 20, 2024, 10:33:06 »
Erikoisia juttuja on tapahtunut vaikka mitä, mutta tässä yksi:

1990-luvulla kun Neuvostoliitto oli kaatunut, Suomi täyttyi venäläisistä, joista monet naiset halusivat länsimaisen elämäntyylin nopeasti. Nopeiten siihen pääsi käsiksi myymällä pillua.

Myynti tapahtui siihen aikaan lehti-ilmoituksilla. Niissä ei montaa riviä ollut. Minä vastasin yhteen ja päädyin keskustan lähellä olevan lähiön vuokrakolmioon. Vastassa oli perhe. Perheen äiti ja isä kättelivät minua, lapset katsoivat ujosti taustalla. Minä ja perheen äiti vetäydyimme makkariin, isä ja lapset alkoivat katsoa telkkaria. Siinä se meni puoli tuntia mukavasti. Lähtiessä perheen isä toivotti hyvää päivänjatkoa.
Ikää on tullut vitusti lisää, mutta preferenssit eivät ole vaihtuneet. Törötisuiset parikymppiset huorat kaupungin korkeimmilla koroilla yhä mielessä.

Poissa Turskapappa

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #135 : Joulukuu 20, 2024, 10:43:47 »
Ja toinen:

Olin Moskovassa sopinut tapaamisen hotellin baariin eräästä toimistosta välitetyn nuorehkon naisen kanssa. Sovimme, että juodaan drinkit siellä ennen kuin lähdetään hotellihuoneeseen. Baaritiskillä oli tuntomerkkeihin sopiva kaunis nainen. Kävelin hänen luokseen ja tilasin meille drnkit. Juttelimme mukavia ja ehdotin hotellihuoneeseen menemistä. Nainen oli hieman oudon näköinen ja epäröi. Toimistolla oli tapana lähettää aloittelijoita minulle, joten en kauheasti ihmetellyt.

Huoneessa joimme hieman lisää, hoidimme hommat pidemmän kaavan mukaan ja pidimme muuten hauskaa. Muutaman tunnin päästä nainen oli lähdössä. Rahat laitoin toimiston käytössä olevan tavan mukaan kirjekuoressa hänen käsilaukkuunsa naisen ollessa suihkussa. Oletus oli, että tarkistavat hienovaraisesti ennen lähtöä, mutta en nähnyt hänen tekevän sitä.

Naisen poistuttua katsoin kännykkääni, joka oli ollut hiljaisella. Minulle oli tullut monta soittoa ja viestiä toimistolta. Viestissä luki, että missä olet ollut. Svetlana ei ollut löytänyt minua hotellin baarista. Olin ottanut mukaani väärän naisen, joka ei tainnut edes olla huora.
Ikää on tullut vitusti lisää, mutta preferenssit eivät ole vaihtuneet. Törötisuiset parikymppiset huorat kaupungin korkeimmilla koroilla yhä mielessä.

Poissa pillut_pyöreeks

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #136 : Joulukuu 20, 2024, 12:38:22 »

Naisen poistuttua katsoin kännykkääni, joka oli ollut hiljaisella. Minulle oli tullut monta soittoa ja viestiä toimistolta. Viestissä luki, että missä olet ollut. Svetlana ei ollut löytänyt minua hotellin baarista. Olin ottanut mukaani väärän naisen, joka ei tainnut edes olla huora.
Tää on hauska tarina... mitähän on tyttö ajatellut kun on löytänyt sun kirjekuoren  ;D
Käytännössä teit siitä huoran vahingossa  ;D