Jatkampa vähän aihetta liipaten, että mikä erottaa työn ja vapaa-ajan Pt:llä? Onkos se muu kuin raha?
Esimerkiksi tapaat vaikka baarissa jonkun kivan miehen ja siitä menette jatkoille, niin lopputulos on kaiketi sama kuin arkisin (yleensä) asiakkaita vastaanottaessa eli 👉👌?
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn ja anteeksi jos kysymys on tyhmä🙉🙈
Edit:vai onko PT koskaan lomalla😅
Jos viittaat PT:n vapaa-ajalla tai töissä tapahtuvalle seksille, niin onhan siinä huima ero. Tosin tämä on vain minun kokemus, jollakin muulla se voi olla täysin toisenlainen. Lyhyesti sanottuna se menee jotenkuten näin.
Kieltämättä on mullakin ollut ahkera siviiliseksiseikkailuaikakausi, jolloin on menty omat halut edellä ja mutkat suoriksi ja suoraan sänkyyn. Tärkein ero on ollut siinä, että mulla on syttynyt halut jo ennen tapaamista siviilimiestä kohtaan.
Asiakkaita ei valikoi yhtä tarkalla haravalla kuin siviilissä. Asiakkaasta ei voi etukäteen tietää, onko kemiaa, joka johtaa myös mun halujen syttymiseen, puhumattakaan että olisi samanlaisia mieltymyksiä esim. esileikin suhteen + onko tekniikat ja muut hallussa. Ja haluaako asiakas tyydyttää vain itsensä vai myös mut, jos se on mahdollista juuri silloisissa olosuhteissa.
Töissä sitä ei ensin tutustu ihmiseen, vaan tapaaminen tapahtuu näkemättä ja ilman syvällisempää tutustumista.
Ja siinä on ihan selkeä kuvio, kyse on seksistä, jolla on alkamis- ja loppumisajankohta. Tapaaminen yleensä mun makkarissa, ja vaatteet lähtee päältä useimmiten 10min sisällä tapaamisesta.
Vaikka olisi oma itsensä, niin onhan siinä kuitenkin työroolissa, kuten missä tahansa muussakin työssä. Työssäni käytän asianmukaisia asujakin
PT:nä ja maksunsaajana otan huomioon ensisijaisesti asiakkaan haluja ja toiveita. Tarjoan siis kokonaisvaltaista palvelua = saan siitä palkan.