Tulipahan testattua yksi Thaikku joka oleskelee sivummalla keskustasta.Niin missä?
Uutiset:
Tulipahan testattua yksi Thaikku joka oleskelee sivummalla keskustasta.Niin missä?
Kiinnostaa myös missä, tuo b2b tasarahalla on edukkaahko. Tiedon voi pudottaa vaikka yv:lla.Tulipahan testattua yksi Thaikku joka oleskelee sivummalla keskustasta.Niin missä?
Jälleen sitä kuuluisaa pelisilmää kehiin. RE:llä on nyt 26.5. klo 14.15 13 ilmoitusta. Olen sitä mieltä että niistä 10 on juuri sitä edellisen kirjoittajan kokemaa. Korjatkaa jos olen väärässä. Loput 3, jotka olen tavannut, ovat omilla tiedoilla. Lexi ja Beatrice xx ovat käyttökelpoisia. Gabriella on ainoa tsekki (näistä 13:sta) ja on laadukas, mutta hänkään ei vielä ole täällä.
ps. Kokemattomille tiedoksi että arvostelut on 0/0 niin silloin hälytyskellojen pitää alkaa soida. Samoin jos ei halua arvosteluja ollenkaan.
Hei Venla! Et ollut silloin vielä listalla kun 'analyysini' tein. Toki olisin sieltä sinutkin poiminut varsinkin kun ollaan kerran tavattu.
Kirjoitukseeni sain kimmokkeen ed. kirjoittajan huonosta kokemuksesta ja koska myös itselläni on ko. aiheesta ihan riittävästi kokemusperäistä tuntumaa niin ajattelin että kirjoituksestani voisi olla hyötyä joillekin nuoremmille alan harrastajille, jotta heidän ei tarvitsisi kovin paljoa kompastella valinnoissaan.
Venlahan on oikein mukava tyttö ja tekee mitä lupaa eli pojat sinne vaan vierailemaan.
Jälleen sitä kuuluisaa pelisilmää kehiin. RE:llä on nyt 26.5. klo 14.15 13 ilmoitusta. Olen sitä mieltä että niistä 10 on juuri sitä edellisen kirjoittajan kokemaa. Korjatkaa jos olen väärässä. Loput 3, jotka olen tavannut, ovat omilla tiedoilla. Lexi ja Beatrice xx ovat käyttökelpoisia. Gabriella on ainoa tsekki (näistä 13:sta) ja on laadukas, mutta hänkään ei vielä ole täällä.
ps. Kokemattomille tiedoksi että arvostelut on 0/0 niin silloin hälytyskellojen pitää alkaa soida. Samoin jos ei halua arvosteluja ollenkaan.
Heh hee. Kyllä oli eilen säpinää Treella kun koetin soittaa seitsemälle palveluntarjoajalle eikä yksikään vastannut. Koetin vielä parin tunnin kuluttua uudestaan. Kevättä on rinnoissa kaikilla ja mahlat virtaa. 😆👍😆👍
Sanna lienee parhaita Treella, tosin viikonloppuisin tavattavissa vain satunnaisesti.Sannalla pari kertaa käynyt todella mukava tyttö.
Kokemuksia pt.stä Maria treellä onko käymisen arvoinen?Yritin aikaa varata hänelle ensiviikonloppu iltaan kovin on kiireinen. Ja ehtinyt sopia vakkarin outcall yön yli keikan jo sille lauantaille. Tällä kertaa jäin nuolemaan näppejä viestittely oli muuten ihan asiallista. Ehkä ensi kerralla