Tampereen lista RE:n puolella on jo pitkään ollut täynnä tätä feikki-/liukuhihnaosastoa. Tänä viikonloppuna on näitä putkahtanut vain tolkkuttomasti lisää. Ärsyttävää on, että nämä kuormittavat listaa ja vielä pöllivät tunnettujen, hyvien tyttöjen nimiä.
Kun listaa nyt katsoo, niin tässä ovat ne, joille itse edes harkitsisin viestin lähettämistä. Sikäli mikäli heidän tarjoomansa muuten kiinnostaisi...
Tuo Bella Massage taitaa olla toisella nimellä aiemmin tunnettu tyttö, jonka luona olen joskus käynytkin. En vain muista nimeä, jota silloin käytti. Ei ollut erityinen elämys, mutta ihan ok. Sillä perusteella mukana tällä listalla. Voi siis olla virhe.
Ja ei, tämä ei ole mikään viimeisen päälle tsekattu lista. Onpahan vain oma näkemys, joka on jalostunut vuosien varrella, kun olen pettymyksiä ja paritettuja vältellyt. Mielestäni varsin onnistuneesti.
https://pasteboard.co/eF00uOQbRy10.png
Aivan onnistunut listaus sinulta mielestäni, lisäisin listaan ainakin Kroatialaistyttösen joka käyttää nimeä Julya Real. Lisäksi Bella massage ja Carla ovat yksi ja sama PT. Jotkut pt:t käyttävät kahta ilmoa joista toinen normitouhulle ja toinen esim. Domina.
Mutta joo, Tampere on pitkään ollut vähän sellainen feikkien ja liukuhihnan mekka, lisäksi useat hyvät tytöt valitettavasti karttavat koko kylää. Esim. Yleensä Turussa on itselle parempi tarjonta. Syyt tähän ovat varmasti moninaiset. Itselle on muutamaan otteeseen purnattu kalliista vuokrista. Kannattavuus varmasti riippuu kuluista suhteessa asiakkaiden määrään, tämä ilmeisesti ei kovin hyvin Treellä toteudu, ainakaan kaikille. Mikä sitten on hyvä tienesti, sen tietävät vain palveluntarjoajat. Itselle muistuu mieleen eräs Unkarin tyttönen, kaunis, sosiaalinen ja jolta ainakin itse sain hyvää palvelua. Hän mainitsi että visiittinsä ensimmäisenä päivänä hän tienasi x määrän, josta hän oli erittäin tyytyväinen, seuraavina kahtena päivänä kuitenkin hänen mielestään varsin huonosti. Häntä ei se koommin Treellä ole näkynyt (eikä Suomessa sen puoleen)