^54kg...ei hyvää päivää... Tuon mittaiselle naiselle aivan liian vähän.
Uutiset:
^54kg...ei hyvää päivää... Tuon mittaiselle naiselle aivan liian vähän.
Allekirjoitan tuon, että Alma on loppujen lopuksi hyvä mimmi. Ja tosiaan on ollut Suomessa koko koronakevään, joten alkaa varmasti pinna olemaan tiukalla meikäläisten kanssa. Ja tämä sama pätee varmasti varsin moneen ulkkariin tällä hetkellä. Kevään tour on on ollut todella pitkä kun rajat ovat olleet kiinni. Kotiin on toki ollut mahdollisuus palata, mutta takaisin Suomeen ei.
Minulta Alma kyseli mökkiä vuokralle lähiviikkoina hauskanpitoon kavereidensa kanssa. No eihän minulle sellaista ole, mutta tämän perusteella minulle jäi käsitys, että ei olisi hetkeen palaamassa Tšekkiin. En tiedä. Noissa mahdollisissa mökkijuhlissa silti ihan mielelläni voisin kuvitella olevani läsnä. 😁
Kukaan tavannut tuota Alidaa joka usein näkyy Tampereella olevan? Rapsaa ei oikein ikinä ole.No nyt tulee. Tämän päiväisen oharin jälkeen lähdin kaupunkiin tyyliin, että "aivan sama," kun vaan joku. Tällä asenteella harvoin taivaankappaleet ovat suotuisassa asennossa ja niin kävi nytkin. Soittelin Ramonalle, varasin ajan ja paikalla oli myös toinen tyttö eli tämä Alida. Ramona kyseli kiinnostaisiko kimppa ja olin heti valmis.