^^ Tuhma Myy on Tampereen ykkönen. Petite. Siellä toisella sivustolla neidolla on kattava ilmoitus kasvokuvineen.
Vaatii pientä matkustelua keskustasta itäänpäin.
Paitsi jos haluaa GFE:tä. Myyn kanssa suuteleminen ei käsittääkseni onnistu?
Uutiset:
^^ Tuhma Myy on Tampereen ykkönen. Petite. Siellä toisella sivustolla neidolla on kattava ilmoitus kasvokuvineen.
Paitsi jos haluaa GFE:tä. Myyn kanssa suuteleminen ei käsittääkseni onnistu?Näin olen itsekin ymmärtänyt, siksi en ole vielä tapaamista sopinut. Tosin OF tilin kuvat ja päivitykset on saaneet harkitsemaan josko sitä kerran joustaisi omista odotuksista.
Suosituksia vailla! Mikä meininki Tampereella tällä viikolla? Jotain mukavia likkoja maisemissa mitä voisi laittaa harkintalistalle? Kokemus ja palvelu on a ja o.
Hyvävartaloinen Sanna. Vahva suositus!
Itse olen tässä juuri matkalla Tampereelle ja vietän siellä tämän viikonlopun..
Suosituksia vailla! Mikä meininki Tampereella tällä viikolla? Jotain mukavia likkoja maisemissa mitä voisi laittaa harkintalistalle? Kokemus ja palvelu on a ja o.
Hyvävartaloinen Sanna. Vahva suositus!
Kumpi Sannoista? Niitä taitaa olla pari kpl ainakin naapurisivulla. Molemmat hyvännököisiä. Toinen 39 ja toinen 49