^En kyllä ala mitään liian pitkiä selityksiä edes lukeen. Mua kiinnostaa lähinnä koska pääset tulemaan, minkä pituinen aika ja millä palveluilla. Toki myöskään yhden sanan viesteillä tai pitkillä viiveillä kommunikoivat eivät herätä luottamusta.
Uutiset:
Mitä rakkauskirjeitä yleensä runoilette?Jaa-a, painimme saman asian äärellä, sillä myös minä, Noodelidude, jään välillä ilman vastausta. Ylimielisyyden sijaan uskon syyksi tytyjen vastaanottaman hulppean viestimäärän yhdistettynä omaan kököhköön ulosantiini.
"Toivon että osaat kirjoittaa itsestäsi minulle jotta myös vaivaudun vastaamaan sinulle. Kaikkeen en tule ehtimään milään vastata"
Näitä ylimielisiä ilmoituksia kun lukee, niin tulee vaan mieleen, mitä nämä monet eri asioille addiktoituneet tytöt kuvittelevat itsestään, aivan kuin olisivat jotain maailman ainoita tarjoajia?
Asialliseen vastaukseen jossa kysyy vaikka muutamaa asiaa, saa aina yleensä hinnan vain vastaukseksi, ja senkin viikkojen jälkeen , että nyt kävisi kolmelta yöllä. siksi on kiva kun on vakituisia ja ulkomaalaisia paljon tarjolla, eivät kysele tyhmiä ja vaadi kun huoraavat , jotain mallipoikaa vain asiakkaaksi.
Tämä ei ollut nyt Nuudelille koska tietääkseni emme ole tavanneet.Nyt lyöt vyön alle... et edes muista mua. 😔
Tämä ei ollut nyt Nuudelille koska tietääkseni emme ole tavanneet.Nyt lyöt vyön alle... et edes muista mua. 😔
^^tuus tänne nii mää sua vetäsen🤣
^Haha... Joudutte ehkä tuleen molemmat 😘
Vain jos Noodelidudella on dildo perseessä, että se on hiljaa..
Vain jos Noodelidudella on dildo perseessä, että se on hiljaa..
Eikö sillä pitäs olla jotain suussa että hiljenis? Enkä ny tarkottanu että välttämättä pitää yhtäaikaa tulla, taas...
Mitä rakkauskirjeitä yleensä runoilette?Olen käytännössä todennut, että kaikki "Kerro itsestäsi" pyynnöt noissa ilmoituksissa ei niinkään ole välttämättä oikeasti sitä mitä antavat ymmärtää. En ole koskaan mitään sen kummempaa kertonut, ja vastaukset on silti tullut. Oma päätelmäni on siis se, että tällä yritetään vain karsia niitä joiden yhteydenotto on luokkaa "Moi, pannaanko?", kun ilmoituksessa "vaaditaan" itsensä esittelyä, se kannustaa vähän asiallisempaan yhteydenottoon.
"Toivon että osaat kirjoittaa itsestäsi minulle jotta myös vaivaudun vastaamaan sinulle. Kaikkeen en tule ehtimään milään vastata"
Näitä ylimielisiä ilmoituksia kun lukee, niin tulee vaan mieleen, mitä nämä monet eri asioille addiktoituneet tytöt kuvittelevat itsestään, aivan kuin olisivat jotain maailman ainoita tarjoajia?
Asialliseen vastaukseen jossa kysyy vaikka muutamaa asiaa, saa aina yleensä hinnan vain vastaukseksi, ja senkin viikkojen jälkeen , että nyt kävisi kolmelta yöllä. siksi on kiva kun on vakituisia ja ulkomaalaisia paljon tarjolla, eivät kysele tyhmiä ja vaadi kun huoraavat , jotain mallipoikaa vain asiakkaaksi.
Onko kokemuksia hervannan Jade S :stä
kiitos?
Onko kukaan päässyt panemaan tuota Manta Sieväriä? Ilmoittelee satunnaisesti mutta eipä tuo viesteihin vastaa.Hah, tämäkin on sitten taas markkinoilla😆😆
Onko kukaan päässyt panemaan tuota Manta Sieväriä? Ilmoittelee satunnaisesti mutta eipä tuo viesteihin vastaa.Hah, tämäkin on sitten taas markkinoilla😆😆