Onkos kukaan käynyt kokeilemassa nakukalenterissa hetken näkynyttä hunajalaventelia? Hieman kommunikoinnissa tuntuu olevan hankaluuksia, tai sitten olen liian hankala asiakas 🥴
Uutiset:
Onkos kukaan käynyt kokeilemassa nakukalenterissa hetken näkynyttä hunajalaventelia? Hieman kommunikoinnissa tuntuu olevan hankaluuksia, tai sitten olen liian hankala asiakas 🥴
Mä en kanssa päässyt ihan samalle aaltopituudelle.
Oletin, että syy oli sukupolvien ja -puolien välisessä kuilussa.
Hankala toki olen, sitä en kiistä.
Löytyykö Tampereelta, lähiseudulta kurvikasta iso peppuista naista?
Mieluusti suomalaista
Suosituksia keltä sais hyvän suihinoton loppuun asti paljaalla?
En tolla nimimerkillä mitään mistään löytänyt? Onko tää naapurisaitti ny ... vissii. Ei googlekaan antanu
En tolla nimimerkillä mitään mistään löytänyt? Onko tää naapurisaitti ny ... vissii. Ei googlekaan antanu
Kyllä se siellä edelleenkin on naapurissa ja juuri tuolla nimimerkillä,otsikko Suomalainen kaunotar.
Toki ilmoitusta pitää yleensä aika vähän aikaa.
Hottispottis alkoi itseänikin kiinnostamaan. Kuvien mukaan hyvä kroppainen tummatukkainen nainen. Millainen palvelu muuten oli ? Onnistuuko suutelu ja nuoleminen ?
Eihän metelissä ole mitään ongelmaa, jos se on aitoa. Mitä arvelet?Hottispottis alkoi itseänikin kiinnostamaan. Kuvien mukaan hyvä kroppainen tummatukkainen nainen. Millainen palvelu muuten oli ? Onnistuuko suutelu ja nuoleminen ?
Ihan ok palvelu,suuteluineen ja nuolemisineen.
Pitää sitten aika moista meteliä,makuasia pitääkö siitä vai ei.
Kuvat ehkä antaa hiukan paremman kuvan mikä on totuus mutta ei kuitenkaan mikään paha,ikää kuitenkin niin kyllähän se näkyy.
Normimulkulle hiukan löysä.
Löytyykö Tampereelta, lähiseudulta kurvikasta iso peppuista naista?
Mieluusti suomalaista
Oisko tarjolla naista joka imis kunnolla loppuun asti paljasta?
Suosituksia keltä sais hyvän suihinoton loppuun asti paljaalla?
Jos hiukan varttuuneempi kelpaa niin
naapurista Hottispottis,paljaalla loppuun asti ja nielee.
En kyllä tiedä tekeekö pelkkää suikkaria jos sitä haet vaan.
Kylläpä noita thaikkuja on nyt Tampereella tarjolla pirusti,onkohan näistä mikään käymisen arvoinen?