Uusi foorumilainen täällä ja ensimmäinen viesti. Maksullisen seksin pariin siirryin 10 kuukautta sitten ja sinä aikana olen tutustunut kymmeneen palveluntarjoajaan, joista viiteen Tampereella ja viiteen Helsingissä. Tässä viestissä lyhyesti Tampereen kokemuksia, Helsingistä erikseen omaan ketjuunsa.
Yleisesti ottaen kokemukset ovat olleet positiivisia. PT:t ovat osanneet asiansa ja heistä useimmin olen tavannut Sanna K:n. Toistaiseksi vasta kolmesti, koska on ollut epäonnea aikataulujen kanssa, muuten tapaamisia olisi kertynyt ainakin tuplamäärä. Ihana nainen, voin vain suositella. Menen ilman muuta uudelleen heti kun aikataulut natsaavat.
Kahdesti olen tavannut Ainokaisen, joka on ollut aivan upea tuttavuus, mutta johon en valitettavasti enää saa millään yhteyttä.
Todella iso sääli, sillä kaksi tapaamistamme sujuivat hyvin ja Aino oli aivan uskomattoman taidokas. Hänkin oli vielä jälkimmäisen tapaamisen loppuessa innostunut tapaamaan uudelleen, mutta jotakin sen jälkeen on tapahtunut.
Kerran tavattuja ovat olleet Pimu, Cleo sekä yksi ulkomaalainen PT jonka nimimerkkiä en enää muista ja jonka tapaaminen oli näistä ainoa edes hiukan negatiivinen kokemus, sekin johtuen vain ankeasta huoneistosta - palvelu sinänsä oli OK.
Tulossa Tampereelle seuraavan kerran toukokuun viimeisenä viikonloppuna eikä yhtäkään tapaamista ole vielä sovittu, pitää pikku hiljaa alkaa jo valmistautua koska kuten muistakin viesteistä on käynyt ilmi, palveluntarjoajilta on yllättävän vaikeaa saada vastauksia vaikka kirjoittaa niinkin sujuvasti ja hyvin kuin minä ja käyttäytyy tapaamisten aikana aina erittäin hyvin.